Η American Apparel "έχτισε" την φήμη και το όνομά της στηριζόμενη σε μεγάλο βαθμό στις σοκαριστικές της διαφημίσεις που πολλές φορές έχουν προκαλέσει την οργή του καταναλωτικού κοινού και όχι μόνο.
Η νέα CEO της εταιρείας, Paula Schneider, η οποία ανέλαβε τα καθήκοντά της τον Δεκέμβριο, είχε κάνει τότε δήλωση, σύμφωνα με την οποία σκοπός της είναι να κάνει την American Apparel καλύτερη εταιρεία, με τις τελευταίες εξελίξεις να δείχνουν πως σίγουρα έχει ακόμα πολύ δουλειά.
Η διαφημιστική αρχή της Μεγάλης Βρετανίας, ακύρωσε διαφήμιση της American Apparel στο σάιτ της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή ένα νεαρό μοντέλο, που δεν φαίνεται πάνω από 16 ετών, έχει κάνει προκλητική φωτογράφιση του πίσω μέρους του σώματός της.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν πληρεί τα στάνταρ της βρετανικής αρχής, ενώ πολλές ήταν και οι διαμαρτυρίες από καταναλωτές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι η φωτογράφιση ήταν σεξιστική για το νεαρό μοντέλο. Θεωρήθηκε ότι η κοπέλα, επειδή μοιάζει πιο μικρή από 16 ετών θα μπορούσε να είχε πέσει θύμα σεξουαλικής εκμετάλλευσης.
Η βρετανική αρχή ενημέρωσε την American Apparel να προσέχει στο μέλλον με τις διαφημίσεις της και να μην χρησιμοποιεί νεαρά μοντέλα σε σεξιστικές πόζες.
Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο η ASA ακύρωσε δύο διαφημίσεις της American Apparel στο διαδίκτυο, επειδή εμφανίζονταν νεαρές μαθήτριες να φορούν ποδιές και να διαγράφονται από μέσα τα εσώρουχά τους.
Άλλη μία διαφήμιση της American Apparel ακυρώθηκε επειδή μοντέλο είχε εκτεθειμένα πλήρως τα οπίσθια της, ενώ και άλλη διαφήμιση διεκόπη εκείνη την περίοδο επειδή θεωρήθηκε πολύ προκλητική.
Το 2009 και το 2012 η εταιρεία βρέθηκε πάλι στο στόχαστρο επειδή χρησιμοποίησε μοντέλα που φαίνονταν κάτω από τα 16.