Τι δείχνουν τα στοιχεία που παρουσίασε η Google. Πόσο πίσω είναι η Ελλάδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της στην εκμετάλλευση του ιντερνετ στην τουριστική βιομηχανία;



Τις περιοχές που αναζητούν περισσότερο στο ιντερνετ οι τουρίστες που σκοπεύουν να επισκεφθούν την χώρα μας παρουσίασε την Τρίτη η Google σε εκδήλωση που πραγματοποίησε για την επέκταση της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online που πραγματοποιεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ.





Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.










































 
Top