Στην αντεπίθεση πέρασε η Γλικερίγια Σιρίκοβα, πρώην μοντέλο και μητέρα της Κριστίνα Πιμένοβα, του ομορφότερου κοριτσιού στον κόσμο, που στα μόλις 9 του χρόνια θεωρείται σούπερ μόντελ.



Σε συνέντευξή της στη Daily Mail, έδωσε τη δική της απάντηση στις επικρίσεις που δέχτηκε όχι μόνο για την απόφασή της να βγάλει την κόρη της στις πασαρέλες, αλλά και για τις φωτογραφίες που "ανεβάζει" στα social media και απεικονίζουν το κοριτσάκι της με μέικ απ, σορτσάκια και κοντές φούστες.







"Ανατριχιαστική φωτογραφία για ένα παιδί", σημειώνει κάποιος κάτω από μια φωτογραφία της 9χρονης, όταν ένας άλλος παρακάτω σχολιάζει: "Σέξι πόδια".



«Δεν δέχομαι αυτές τις κατηγορίες που μου αποδίδουν για την σεξουαλικότητα της κόρης μου. Δηλώνω υπεύθυνα, πως όλες οι φώτο της είναι αθώες. Είμαι εντάξει με την συνείδηση μου. Ποτέ δεν της ζήτησα να πάρει κάποια συγκεκριμένη πόζα, και για να είμαι ειλικρινής, δεν τρελαίνεται να την φωτογραφίζω, γι΄ αυτό το κάνω κρυφά και χωρίς να με καταλαβαίνει», δήλωσε εμφανώς ενοχλημένη και συνέχισε:



«Πρέπει να σκέφτεσαι σαν παιδόφιλος για να δεις κάτι αισθησιακό σε αυτές τις φώτο. Γι΄αυτό καλό είναι να δεις έναν γιατρό. Άνθρωποι που σκέφτονται έτσι, θεωρώ πως έχουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα. Πιο παλιά, είχα ανεβάσει μια φώτο της κόρης μου στην παραλία να κρύβει τα παιχνίδια της έχοντας τα αγκαλιά μπροστά στο στήθος και σχολίασαν από κάτω, λέγοντας “κοίτα κρύβει το στήθος της λες και έχει να κρύψει κάτι”».







Για να καταλήξει λέγοντας ότι «απλά η Κριστίνα είναι ένα παιδί που τραβάει την προσοχή πολλών. Ανάμεσα σ΄ αυτούς είναι και μερικοί περίεργοι με σοβαρά ψυχολογικά θέματα».



Να σημειωθεί ότι αν και είναι μόλις εννέα χρόνων η Κριστίνα έχει συνεργαστεί με κορυφαίους σχεδιαστές μεταξύ των οποίων οι Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana και Armani. Έχει περπατήσει στις πασαρέλες κορυφαίων οίκων μόδας ενώ έχει ποζάρει για το εξώφυλλο της Vogue Bambini. Ξεκίνησε την καριέρα της στο μόντελινγκ σε ηλικία τριών χρόνων.






 
Top