Επειδή είμαι λιγάκι αργός στο μυαλό αλλά εδιάβασα μερικά επίσημα έγγραφα και έμαθα μερικές χρήσιμες πληροφορίες θα ήθελα εσύ που κάνεις τον Υπουργό ρε Μίλτο να μου πείς και μένα μερικά πράγματα που δεν καταλαβαίνω.....
Στις 3 Νοεμβρίου 2014 το υπό την εποπτεία σου έγκριτο τμήμα της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών είχε εκδώσει σχετικό έγγραφο έγκρισης ακινησίας για τα πλοία "Βιτσέντζος Κορνάρος" και "Πορφυρούσα" με αντίστοιχες ημερομηνίες για το μεν πρώτο από 4/11/14 έως 18/12/14 και 16/3/15 έως και 29/3/15 που αντιπροσωπεύει ένα σύνολο 58 ημερών, για δε το δεύτερο από 10/1/15 έως 10/3/15 ήτοι πάλι ένα σύνολο 60 ημερών.
Και αυτό φυσικά στα πλαίσια του νόμιμου δικαώματος των ακτοπλοϊκών εταιρειών για την ετήσια ακινησία τους.
Μέχρι εδώ όλα καλά και νόμιμα. Σήμερα όμως που προσπάθησα να κλείσω θέση για Χριστούγεννα {μια και θα ξεκινούσε στις 18/12/14} μια ευγενέστατη κυρία με πληροφόρησε από το αρμόδιο πρακτορείο του Βιτσέντζος Κορνάρος {ΑΝΕΚ} ότι : "Λυπούμαστε αλλά η ακινησία του πλοίου επεκτάθηκε μέχρι τις 12 Ιανουαρίου 2015 και τότε θα επαναληφθούν τα δρομολόγια..."
Πράγμα που σημαίνει αφενός ότι το Βιτσέντζος Κορνάρος εκτελεί ακινησία 70 και όχι 58 ημερών, όπως η σχετική αίτηση και έγκριση σας, και αφετέρου ότι Χριστουγεννιάτικα οι επιβάτες έμειναν σύξυλοι, που λένε και τρέχουν να βρούν άλλους τρόπους μετάβασης στην πατρίδα τους για τις γιορτές, όσο δε για όσους βρίσκονται στην Κρήτη, αυτοί πρέπει να μείνουν εκεί γιατί θέλουν ένα 3ημερο για να μπορέσουν να φθάσουν μέσω Αθήνας στα Κύθηρα {καλά για τα Αντικύθηρα δεν μιλάμε... Αυτά είναι χρήσιμα μόνο για τις εμφανίσεις Τασούλα... Εκεί για να φθάσεις πρέπει νάχεις τον Θεό μπάρμπα....}
Βέβαια επειδή υποψιάζομαι Μίλτο ότι από όλα αυτά εσύ ...δεν έχεις πάρει χαμπάρι τι γίνεται, για αυτό και στα λέω μπας και το κοιτάξεις κομματάκι το θέμα. Μπας και κοιτάξεις να μιλήσεις στους φυσικούς σου προϊσταμένους {Σαλβαράκης και τα αφεντικα του τους Βαρδινογιανναίους}, αφού πρώτα τους δώσεις και τις επιδοτήσεις που δικαιούνται και αφού φυσικά και τους ελέγξεις γιατί δεν πληρώνουν τα πληρώματα τους και δεν εξοφλούν αυτά που χρωστάνε σε όσους έχουν απολύσει τόσα χρόνια τώρα.....
Επίσης Μίλτο καλό θα ήταν να έλεγχες ποιός έτσι αυθαίρετα έδωσε την παράτα στον Σαλβαράκη, δηλαδή ποιά επιτροπή η ποιός υπάλληλος η ποιό στέλεχος του υπουργείου σου. Γιατί στο κάτω-κάτω για 1-2 μήνες εσύ είσαι ακόμη υπουργός και εσύ είσαι υπεύθυνος, αν ακριβώς γνωρίζεις την ερμηνεία της λέξης ευθύνη, γιατί μετά τους 2 μήνες δεν σε βλέπω να είσαι ακόμη εκεί, οπότε θα ρωτήσω τον επόμενο πια....
Α δεν σου είπα, προσπάθησα να επικοινωνήσω απευθείας με τους προϊσταμένους σου, δηλαδή τον διευθύνοντα σύμβουλο Σαλβαράκη, αλλά μάλλον δεν απαντάει στον τύπο ο εν λόγω κύριος, αντ' αυτού απάντησε κάποιος κολλητός του που είχε μπερδέψει στο μυαλό του μερικά θέματα και μου πούλησε παραμύθι ότι λόγω σημαντικής βλάβης στις μηχανές έχουν στείλει τις τρείς μηχανές για ρεκτιφιέ {βέβαια ο άνθρωπος μπορεί να εννοούσε κάποια καπάκια και δεν ήξερε ότι μιλούσε με άνθρωπο που διετέλεσε αρχιμηχανικός επί 20 χρόνια} και καθυστερεί η εργασία και έτσι θα κάνουν μονοκόματα την ακινησία..... και κάτι τις παραπάνω...!!!
Άλλωστε αφεντικά είναι ότι γουστάρουν κάνουνε....
Από ότι ξέρω Μιλτο για μια τέτοια ενέργεια χρειάζεται σύσταση επιτροπής από την επιθεώρηση πλοίων αφού γίνει αίτηση στην ΔΘΣ και αφού διαπιστωθεί η αναγκαιότητα και δοθεί η έγκριση.
Αφού γίνει αυτό τότε ΟΦΕΙΛΕΙ η ΔΘΣ αλλά και η εταιρεία να ενημερώση έγκαιρα τους ενδιαφερόμενους με δελτία τύπου, δηλαδή τον αντίστοιχο Δήμο - Περιφέρεια αλλά και πρακτορεία, επιβάτες, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να κανονίσουν την μετάβαση τους με κάποιο άλλο μέσο χωρίς να βασίζονται πια στο ότι υπάρχει πλοίο από Πειραιά και να το μαθαίνουν ακριβώς 1-2 μέρες πριν....
Αυτά τα ολίγα Μίλτο και Καλές Γιορτές μια και δεν θα προλάβεις πια να πραγματοποιήσεις το μεγαλεπήβολο σχέδιο σου που προέβλεπε διακοπή της γραμμής για τις ΑΓΟΝΕΣ και ειδικά για το νησάκι των Αντικυθήρων με τους 20 ηρωϊκούς κατοίκους που παρόλα αυτά σου εύχονται καλή συνέχεια στην ιδιώτευση ....πια....
-----------------------------
Αντώνης Λαμπρινίδης
-----------------------------