Νέες βόμβες έπεσαν αυτή την φορά στην Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής όπου κατέθεσε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Παύλος Χαϊκάλης μετά τις καταγγελίες από τον ίδιο ότι προσεγγίστηκε για αν χρηματισθεί αλλά και ότι έδωσε 5.000 ευρώ στο πρόσωπο που ήθελε να τον δωροδοκήσει για να του τα παίξει στο χρηματιστήριο.



Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Χαϊκάλης φέρεται να είπε ότι:



1) Τα 5.000 ευρώ δεν τα έδωσε στον κ. Αποστολόπουλο για να τα παίξει για λογαριασμό του στο Χρηματιστήριο αλλά του τα δάνεισε. Και μάλιστα, ο κ. Αποστολόπουλος του του τα επέστρεφε λίγα - λίγα.



2) Ισχυρίστηκε επίσης ότι ο κ. Αποστολόπουλος φέρεται να του είπε ότι δεν ήταν ο μόνος που θα "τα έπαιρνε" αλλά ότι τα παίρνουν κι άλλοι. Φέρεται μάλιστα να του είπε ότι ο πιο μάγκας απ' όλους είναι ο Σταύρος Θεοδωράκης που τα παίρνει απ' όλους!



3) Επίσης, ο κ. Χαϊκάλης ισχυρίστηκε ότι «τα 700.000 είτε θα στα φέρω εγώ, είτε θα σου τα στείλει γνωστός τραπεζίτης με τον φρουρό του».



Ωστόσο, μετά το τέλος της κατάθεσής του ενώπιον της Επιτροπής Δεοντολογίας και σε συνομιλία με τους δημοσιογράφους ο κ. Χαϊκάλης απέφυγε να ονοματίσει το κόμμα στο οποίο φέρεται να αναφέρθηκε ότι "τα παίρνει" αλλά επέμεινε ότι υπάρχει κόμμα που "τα παίρνει".



Είπε στους δημοσιογράφους ο κ. Χαϊκάλης:



«Θα μου ξοφλούσε το ποσό αυτό, το δικό μου, που του είχα δώσει τα 5.000 και μου δωσε τα 2 μηνιάτικα. Αυτό εννοούσα, το 10% και ειπώθηκε σε μια φόρτιση… Δεν υπάρχουν πουθενά μετοχές δικές μου, δεν έχει αγοράσει κανένας μετοχές, δεν έχω παίξει στο χρηματιστήριο, δεν έχω καμία χρηματιστηριακή συναλλαγή».



Όταν ρωτήθηκε αν αυτό ήταν τμηματική επιστροφή του ποσού, επέμεινε ότι ναι και όταν του ειπώθηκε ότι υπάρχει απομαγνητοφωνημένο κείμενο σε τηλεόραση επέμεινε πάλι λέγοντας: «Σας είπα ήμουνα φορτισμένος».



Για τα 5.000 ευρώ είπε:



«Αυτά τα λεφτά του τα έδωσα. Του είπα, Γιώργο δεν έχω λεφτά, το έχω πει εγώ δεν έχω λεφτά είπα θα σου δώσω αυτά, το αν είπα το 10%, το είπα γιατί δεν μπορούσα να διαχειριστώ το λόγο, αυτό το είπα. Και δεν υπάρχει κάτι με τόκο 10%, χρηματιστηριακό δηλαδή. Για να παίξει αυτός στο Χρηματιστήριο γιατί είχε ένα πρότζεκτ χρηματιστηριακό. Τώρα… αυτός φερόταν ως εκπρόσωπος της Deutsche Bank, εγώ δεν είχα λόγο να το αμφισβητήσω. Μου είχε δώσει και μηνύματα ανθρώπων».



Περνώντας στην αντεπίθεση ο κ. Χαϊκάλης είπε: «Δεν έχετε καταλάβει τι συμβαίνει; Αυτός προσπαθούσε να καταλάβει το μήκος της δικής μου οικονομικής ευρωστία ή όχι, αν υπήρχε πρόβλημα ή όχι για να το χρησιμοποιήσει όπως το χρησιμοποίησε».



Παρά τις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων ο κ. Χαϊκάλης υποστήριξε ότι δεν έχει πάρει αλλά έχει δώσει στον άνθρωπο που προσπάθησε να τον χρηματίσει.





 
Top