Την κακοποίηση που υπέστη από σύντροφό της όταν ζούσε στην Ελλάδα κατήγγειλε στην κάμερα τηλεοπτικής εκπομπής η Αννέτ Αρτάνι.



Όπως εξομολογήθηκε η τραγουδίστρια, που έγινε γνωστή από την συμμετοχή της στο «Fame Story» και εκπροσώπησε την Κύπρο στη Eurovision του 2006, αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισε να εγκαταλείψει τη χώρα μας.



«Ο σύντροφός μου με κακοποίησε. Μετά από έναν άγριο ξυλοδαρμό, έφυγα από την Ελλάδα γιατί φοβόμουν! Δεν χαιρέτησα κανέναν, το ήξεραν μόνο δύο τρία άτομα. Έφυγα σε χάλια ψυχολογική κατάσταση», αποκάλυψε η Αρτάνι στην εκπομπή “Μία” και περιέγραψε τον εφιάλτη που βίωνε:



«Με τράβηξε από τα μαλλιά και έπεσα κάτω, στο πάτωμα και έσπασα το κεφάλι μου. Στα χέρια του έμειναν τούφες από τα μαλλιά μου! Μια φίλη μας που ήταν εκεί, μπήκε στη μέση για να τον σταματήσει. Αυτός έφυγε κι εγώ ήμουν τέζα στο πάτωμα».



Όπως η ίδια εξήγησε δεχόταν ψυχολογική και σωματική βία από τον εν λόγω άνδρα, ενώ κατάφερε να ξεπεράσει τον εφιάλτη με τη βοήθεια ψυχολογικής υποστήριξης, έχοντας στο πλευρό της ένα φίλο της, ο οποίος, όπως είπε, την έκρυψε στο σπίτι του μέχρι να ξεφύγει.



«Μου έλεγε “είσαι ένα σκουπίδι, ένα τίποτα”. Άρχισα να αναρωτιέμαι αν έχει δίκιο… Την πρώτη φορά, μ’ έσπρωξε μέσα σ’ ένα ασανσέρ κι εγώ όλα αυτά έπρεπε να τα καταπιώ και να βγω στη σκηνή… Ήμασταν πολύ ερωτευμένοι! Αλλά όταν άρχισε να ανεβαίνει το αστέρι μου και ήμουν στα μίντια, άλλαξε. Τα πράγματα άλλαξαν πάρα πολύ και είδα ένα άλλο προφίλ αυτού του ανθρώπου. Για δύο χρόνια πήγαινα ταξίδια, προσπαθούσα να το αποφύγω, αλλά δεν μπορούσα να φύγω γιατί τον αγαπούσα».




 
Top