Τρεις μέρες πριν την πρεμιέρα της εκπομπής #hashtag στο Εpsilon, η Ελεονώρα μιλάει ανοιχτά για τη ζωή της: Η πρώτη φορά που έκανε σεξ, οι σχέσεις της με τους άντρες, ο λόγος που δεν κάνει one night stand, τα εξώδικα, οι σκέψεις της για το γάμο, αλλά και οι στιγμές που έζησε κάνοντας πιάτσα στη Λεωφόρο Συγγρού για τις ανάγκες του ρεπορτάζ.



#Ελευθερία

Στο πρώτο επεισόδιο του #hashtag, που θα παρακολουθήσουμε την Τρίτη από τη συχνότητα του Ε, η Ελεονώρα βιώνει την απόλυτη ελευθερία. Συγκεκριμένα, ταξιδεύει μέχρι το Άμστερνταμ, την «πόλη της ελευθερίας», σύμφωνα με μια έρευνα της γαλλικής εφημερίδας Le Monde, και μας «ξεναγεί» στις ελευθερίες που είναι απαγορευμένες στην Ελλάδα. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια βιωματική εκπομπή, ενώ το #hashtag (δηλαδή το πεδίο συζήτησης) θα είναι η έννοια της ελευθερίας. Η πιο δυνατή στιγμή που βίωσε εκεί ήταν η παρουσία της σε ένα γάμο ομοφυλόφιλων.



«Το συγκεκριμένο ταξίδι ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, γιατί έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα. Ο συγκεκριμένος γάμος, όμως, ήταν το αγαπημένο μου κομμάτι. Θεωρώ πως οι άνθρωποι εκεί είναι πολύ μπροστά. Τους ενδιαφέρει ο πυρήνας μιας προσωπικότητας και όχι το φαίνεσθαι». Παρότι 36 ετών, ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασε ναρκωτικά. «Έχω βρεθεί άπειρες φορές σε παρέες που έχουν κάνει, αλλά δεν μπήκα ποτέ στον πειρασμό. Ίσα ίσα, τσατιζόμουν και δεν μπορούσα με τίποτα να διασκεδάσω μαζί τους. Όλο αυτό μου προκαλεί θλίψη και οίκτο για αυτόν που το κάνει. Κατά τη γνώμη μου, όταν κάνεις ναρκωτικά, έχεις ανάγκη από άλλα πράγματα, πολύ πιο ουσιαστικά, και πέφτεις εκεί. Έχει τύχει να ξεκόψω από σύντροφό μου επειδή έκανε ελαφρά ναρκωτικά. Ήταν κάτι που με ενοχλούσε πάρα πολύ, γιατί δεν ήμασταν στο ίδιο μήκος κύματος».





#gossip

Η Ελεονώρα είναι ξεκάθαρη. Αν δεν έκανε το #hashtag, θα απείχε από την τηλεόραση. Όλα αυτά τα χρόνια την είχε κουράσει το αντικείμενο των εκπομπών της, η θεματολογία τους. «Σε προσωπικό επίπεδο, δεν με αφορούσε καθόλου το κομμάτι του gossip. Η σχέση μας ήταν καθαρά τυπική. Θεωρώ πως το gossip πέρασε και δεν το άγγιξα. Στο πλατό της εκπομπής μου μόνο άκουγα, δεν εξέφρασα ποτέ την άποψή μου σε τέτοιου είδους θέματα. Η αλήθεια είναι πως ήξερα από την αρχή πως δεν θα μπορούσα να το στηρίξω για πολλά χρόνια. Ακόμα και την εποχή που παρουσίαζα τον Πρωινό Καφέ, υπήρχαν οι “κουτσομπόλες” για τη συγκεκριμένη στήλη. Δεν θέλω, όμως, να εστιάσω μόνο σε αυτό, γιατί όλα αυτά τα χρόνια πέρασα και καλές στιγμές. Όσο το έκανα, ήμουν ΟΚ, αλλά δεν μπορούσα άλλο. Είναι σαν ένα γλυκό που πέφτεις με τα μούτρα και κάποια στιγμή σταματάς». Πλέον, παραδέχεται πως δεν βλέπει πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές. «Δεν έχω δει καθόλου τηλεόραση, ούτε τον Μάρκο (σ.σ. Σεφερλή), ούτε τη Φαίη και τον Γιώργο, διότι δουλεύουμε με τρελούς ρυθμούς. Η τηλεόραση στο σπίτι μου ανοίγει μετά τη 1.00 τα ξημερώματα».



#Sex

Σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό, δήλωσε πως «Απωθημένο μου είναι να κάνω one night stand». Τελικά, είναι κάτι που δεν της προέκυψε; «Δεν ξεκινάω με την προοπτική να κάνω οne night stand ή σοβαρή σχέση. Πάντα υπήρχε δεύτερη και τρίτη φορά. Προφανώς, κάτι κάνω καλά και δεν μένει μόνο στην πρώτη!» λέει γελώντας στο People. Η πρώτη φορά της Ελεονώρας, πάντως, ήταν σε ηλικία 17 ετών, στην τελευταία τάξη του Λυκείου. «Με εκείνο το αγόρι ήμασταν καιρό μαζί και ήταν έξι χρόνια μεγαλύτερος. Με τις εμπειρίες που έχω σήμερα και με αυτά που είδαν τα μάτια μου μετά, μπορώ να σου πω ότι σαν εμπειρία ήταν “πιο αδιάφορη πεθαίνεις”» εξομολογείται. Δεν έχει κάνει ποτέ ναρκωτικά, ούτε one night stand. Παρότι όλο αυτό δείχνει μια συντηρητική εικόνα, η Ελεονώρα είναι πολύ ανοιχτόμυαλη. «Έχει να κάνει καθαρά με τις προσωπικές επιλογές μου. Μάλιστα, το θέμα με το one night stand το είχα συζητήσει και με την ψυχολόγο μου, μήπως φταίει κάτι σε μένα. Ξέρεις, όμως, κάτι; Δεν μου αρέσει να χάνω τον έλεγχο.



Είμαι control freak. Ακόμα και μεθυσμένη, ξέρω πάρα πολύ καλά μέχρι πού μπορώ να φτάσω. Δεν είμαι από τις γυναίκες που θα πάω με τις φίλες μου σε ένα μπαρ, θα γκομενίσω και θα φύγω με γκόμενο. Στη ζωή μου έχω βγει, έχω μεθύσει, έχω φλερτάρει, έχω χορτάσει. Δεν έχω απωθημένα». Ωστόσο παραδέχεται στο People ότι στο παρελθόν έχει υπάρξει άπιστη σε σχέση της. «Βεβαίως και έχω απιστήσει. Και την επόμενη μέρα πήγα και του το είπα. Όταν το παραδέχεσαι, οι πιθανότητες για να σωθεί η σχέση είναι περισσότερες από το να το μάθει από κάποιον τρίτο. Αν ο άλλος ερχόταν να μου το πει, θα το συζητούσα, επειδή μπορεί να είχα κάποιο μερίδιο ευθύνης. Προσωπικά, δεν θα ακύρωνα μια σχέση, η οποία, αν τη ζύγιζες, θα είχε πολλά καλά, μόνο επειδή ο άλλος θα μου εκμυστηρευόταν την απιστία του. Αν, όμως, δεν μου το πει και το μάθω, έχει τελειώσει».



#Άντρες

Τα τελευταία δυόμισι χρόνια έχει αποφασίσει να μην αναφέρεται καθόλου στα προσωπικά της. Για εκείνη, που έχει σημαία της την ελευθερία, δεν είναι λίγο καταπιεστικό όλο αυτό; «Καθόλου. Οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν αν είμαι με κάποιον. Δεν θα βγω, όμως, να το διατυμπανίσω. Ακόμα και τα μέτρα προστασίας που έχω πάρει (με εξώδικο απαγορεύει στα media να δημοσιεύουν φωτογραφίες της με άλλα άτομα) αφορούν ανθρώπους που έχουν θέμα με τη δημοσιότητα. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε συντρόφους, αλλά και σε άτομα από το φιλικό μου περιβάλλον. Δεν έχω υπάρξει ποτέ με αναγνωρίσιμο σύντροφο. Καταξιωμένο στο χώρο του ναι, celebrity όχι». Πόσο εύκολο είναι για έναν άντρα να έχει δεσμό με μια γυναίκα που έχει την προβολή της Ελεονώρας;







«Ποτέ δεν κατάλαβα. Οι περισσότεροι υποστήριζαν πως δεν το ήθελαν όλο αυτό. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι κάποιος είχε θιχτεί με το γεγονός ότι του ζήτησα να κάνει εξώδικα στα media για να μην παίξει το πρόσωπό του στα περιοδικά. “Δεν κατάλαβα, με κρύβεις;’’ ήταν η απάντησή του. Νόμιζε πως τον είχα για να τον κρύβω». Πάντως ξεκαθαρίζει στο People πως, ακόμα και σχέση να έχει, δεν θα μπει στη διαδικασία να κρυφτεί και να μην κυκλοφορήσει δημόσια. «Αν θέλω να είμαι χέρι χέρι, να αγκαλιαστώ και να φιληθώ με το σύντροφό μου, θα το κάνω. Επειδή υπάρχει σχετικό εξώδικο που έχει σταλεί στα ΜΜΕ, οι φωτογράφοι το σέβονται και δεν δίνουν φωτογραφίες προς δημοσίευση». Στο παρελθόν, μια τέτοια φωτογραφία αλλά κι ένα σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα στο ραδιόφωνο του Real FM την είχαν ενοχλήσει. «Αισθάνθηκα μεγάλη ντροπή για τον ίδιο. Είχε αποκαλέσει τον τότε σύντροφό μου “τσαντάκι και αξεσουάρ”. Για μένα πες ό,τι θες, όχι όμως για έναν άνθρωπο που βρίσκεται στο επίκεντρο της επικαιρότητας από σπόντα».





 
Top