Αποκαλυπτική η έρευνα της Nielsen


Το καλάθι της Ελληνίδας νοικοκυράς αδειάζει πριν προλάβεις να πεις..κύμινο~
Πόσες  όμως είναι οι νοικοκυρές που το γεμίζουν πλέον στις μέρες της κρίσης;Ελάχιστες!
Οπως προκύπτει απο την έρευνα της Nielsen και σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα στο iefimerida.gr,ο Ελληνας απο τότε που η οικονομική κρίση μπήκε στη ζωή του άλλαξε ριζικά τις συνήθειες στο super market
Απο το 2008  άρχισαν  να φαίνονται στον ορίζοντα κάποιες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες οι οποίες και  παγιώθηκαν με το πέρασμα των χρόνων
Το πρώτο πράγμα που κοιτά πλέον ο καταναλωτής στα μαγαζιά τροφίμων είναι η τιμή ,ενώ οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι όχι .Αν η τιμή είναι καλή θα αγοράσει το  προϊόν ,αν όχι ,θα ψάξει για κάτι φθηνότερο
6 στους 10 Ελληνες σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen ,δήλωσαν πως θα ξοδεύουν λιγότερα σε κάθε επίσκεψη για μελλοντικές  αγορές ,ενώ ο 1/3 όσων κάνουν αγορές online έχουν αγοράσει τουλάχιστον ένα προϊόν σούπερ μάρκετ σ,ύμφωνα με τα στοιχεία 
της  διεθνούς έρευνας dunnhumby).
 
Top