Εάν πίνεις Red Bull επί 12 συναπτά χρόνια και δεν έχει βγάλει ακόμα φτερά, τότε θα λάβεις ένα μέρος των αποζημιώσεων που η εταιρεία θα αναγκαστεί να δώσει στους καταναλωτές για την παραπλανητική διαφήμισή της. Όσο και αν ακούγεται απίστευτο, εντούτοις είναι αληθινό. Όπως αναφέρει η Daily Mail, η εταιρεία που παρασκευάζει το γνωστό ποτό, βρέθηκε αντιμέτωπη με δύο αγωγές. Μετά το πέρας της δικαστικής διαμάχης συμφώνησε να πληρώσει 13 εκατομμύρια δολάρια επειδή το σλόγκαν της «το Red Bull δίνει φτερά» δεν είναι αληθινό!
Έτσι ο οποιοσδήποτε έχει αγοράσει το συγκεκριμένο ποτό από την 1η Ιανουαρίου 2002 έως τις 3 Οκτωβρίου 2014, μπορεί να λάβει αποζημίωση 10 δολάρια σε μετρητά ή 15 δολάρια σε προϊόντα της εταιρείας, ανεξάρτητα αν υπάρχει απόδειξη αγοράς που να το αποδεικνύει. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ ενδέχεται να χρήματα που πρόκειται να δώσει η εταιρεία σε μετρητά να είναι λιγότερα. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η εταιρεία συμφωνεί να δώσει 13 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση, αλλά όχι 10 δολάρια σε μετρητά σε όσους από τους πελάτες της τα αξιώσουν. Έτσι, είναι ασαφές κατά πόσο οι πληρωμές θα «αραιώσουν», εάν αρχίσουν να ζητούν περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια δολάρια ή εάν η εταιρεία σταματήσει να δέχεται απαιτήσεις, εφόσον επιτευχθεί η ποσόστωση.
Η ιστορία της εταιρείας αντιμετωπίζει ήδη πολλά τεχνικά προβλήματα, καθώς δέχεται μαζική είσοδο από πελάτες που σπεύδουν να αιτηθούν αυτά τα 10 δολάρια. Η εταιρεία δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια, μέσω εκπροσώπου της, αν όντως, οι πληρωμές θα μειωθούν σε περίπτωση που υπάρξει εκτεταμένη εισροή αιτημάτων. Να σημειωθεί πως αίτημα μπορούν να κάνουν μόνο οι πελάτες που ζουν εντός των ΗΠΑ. Είναι, δε, χαρακτηριστική η περιγραφή που κάνει ένας καταναλωτής σε μια από τις αγωγές. Λέει πως ενώ έπινε για χρόνια το Reb Bull δεν διαπίστωσε καμία αλλαγή στις επιδόσεις και την ταχύτητα αντίδρασής του. Για να συμπληρώσει η αγωγή πως το εν λόγω σλόγκαν είναι παραπλανητικό και δόλιο και ότι δεν στηρίζεται σε μια καμία επιστημονική έρευνα ότι μπορεί να προσφέρει κάτι περισσότερο από ότι ένα φλιτζάνι καφέ. Η εταιρεία δέχθηκε να αλλάξει το σλόγκαν της, αλλά επιμένει πως εξαρχής ο σκοπός της δεν ήταν να παραπλανήσει.