Κάμψη 3,5% σημείωσε το 2013 η αξία της εγχώριας αγοράς καλλυντικών (σε τιμές καταναλωτή) στα 816 εκατ. ευρώ, όπως προκύπτει από μελέτη της Infobank Hellastat ΑΕ.

Ωστόσο η μείωση ήταν αρκετά μικρότερη σε σχέση με το 2011, όταν και είχε σημειωθεί υποχώρηση κατά 9%.

Σε σχέση με το επίπεδο του 2010, η αγορά λιανικής έχει υποστεί απώλεια περίπου 230 εκατ. ευρώ, μέγεθος που μεταφράζεται σε μείωση 22%, σύμφωνα με την Infobank Hellastat.

Σε αυτή την πτωτική αγορά, παρατηρείται στροφή μεγάλου μέρους των καταναλωτών από τα ακριβότερα στα φθηνότερα προϊόντα. Το μεγαλύτερο μέρος την πτώσης των λιανικών πωλήσεων προέρχεται από τα προϊόντα μαλλιών και τα είδη περιποίησης προσώπου και σώματος.

Σύμφωνα με την Infobank Hellastat, τους πρώτους επτά μήνες του 2014 η αγορά καλλυντικών εμφανίζει ενδείξεις σταθερότητας. Ο δείκτης σημείωσε μικρή άνοδο 1,4% σε ετήσια βάση.
moneypro.gr
 
Top