Η Ελεονώρα Μελέτη έκανε πρεμιέρα μέσα από τη νέα της τηλεοπτική στέγη, το Espilon. Η πρώτη εκπομπή, όπως και η δεύτερη, ήταν αφιερωμένη στη νέα σελίδα της καριέρας της γνωστής παρουσιάστριας.







Κατά την έναρξη της εκπομπής, η γνωστή παρουσιάστρια εμφανίστηκε ντυμένη total black και αφού συστήθηκε στους τηλεθεατές τους, εξήγησε ότι θα διηγηθεί την ιστορίας της: «Καλησπέρα είμαι η Ελεονώρα! Κάποιοι με γνωρίζεται, κάποιοι όχι και κάποιοι νομίζετε ότι με ξέρετε. Είμαι εδώ για να σας διηγηθώ μια ιστορία, την δική μου ιστορία, όπως την έζησα αλλά δεν τη μάθατε ποτέ, όπως συνέβη και όπως περιγράφηκε» ανέφερε.





Μετά το πέρασμά της από την ενημέρωση της προτάθηκε να παρουσιάσει τον «Πρωινό καφέ» καθώς μόλις είχε φύγει από τον ΑΝΤ1 η Ελένη Μενεγάκη. Αρκετοί συνεργάτες της Ελεονώρας Μελέτη μίλησαν στην κάμερα της εκπομπής για εκείνη - ανάμεσά τους ο Γιάννης Λάτσιος, η Κατερίνα Γκαγκάκη και ο Πέτρος Κωστόπουλος.





Η Κατερίνα Γκαγκάκη ανέφερε όσα είχαν συμβεί την εποχή που έψαχναν αντικαταστάτρια της Ελένης Μενεγάκη, αλλά και πώς ξεκίνησε η συνεργασία της με τον Ελεονώρα Μελέτη: «Μέσα στα δοκιμαστικά αποφασίστηκε μέσα σε τρεις με τέσσερις ημέρες να αναλάβει τον Πρωινό Καφέ η Ελεονώρα Μελέτη. Εγώ την είχα δει μόνο σε κάποια δελτία ειδήσεων. Θυμάμαι ότι μέσα σε λίγες ημέρες το ζητούμενο ήταν όλη η Ελλάδα να μιλάει για την Ελεονώρα. Δεν φανταζόμουν τότε καθώς ήμουν άπειρη κι εγώ με τα τηλεοπτικά, ότι μια δεκαετία μετά θα συνέχιζε όλη η Ελλάδα να μιλάει για εκείνη» δήλωσε η διευθύντρια επικοινωνίας του ΑΝΤ1.





Ο Πέτρος Κωστόπουλος θυμήθηκε την πρώτη του συνάντηση με την παρουσιάστρια λέγοντας: «Ο ΑΝΤ1 έκανε τότε μια καμπάνια να μας πείσει ότι θα είναι το μεγαλύτερο πράγμα που έχουμε δει, τότε εμείς είδαμε με αφορμή το εξώφυλλο, ένα κοριτσάκι όμορφο, ξύπνιο αλλά πολύ μαζεμένο τότε όχι όπως είναι τώρα, λογικό ήταν ένα μικρό κορίτσι που έβγαινε απέναντι στην Μενεγάκη».



 
Top