Μόνο σαράντα λεπτά θα απαιτούνται από τον Πειραιά μέχρι το Αεροδρόμιο με τον Προαστιακό από τις αρχές του...





καλοκαιριού του 2015 καθώς η σύνδεση θα γίνεται απευθείας χωρίς μετεπιβίβαση στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), ενώ αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η ηλεκτροκίνηση στο δίκτυο του Προαστιακού της Αθήνας (Μάιο του 2015).



Με τις δύο αυτές παρεμβάσεις ο Προαστιακός θα γίνει ανταγωνιστικό μέσο εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες επιβάτες, ενώ παράλληλα θα επιφέρει σημαντική μείωση στα κόστη λειτουργίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



Μέσα στον Οκτώβρη πρόκειται να λειτουργήσει η ηλεκτροκίνηση στα τμήματα Αφίδνες - Οινόη και Αφίδνες - Χαλκίδα, ενώ έως το τέλος του χρόνου θα είναι πλήρως ηλεκτροδοτούμενη η γραμμή από την Αθήνα ως την Τιθορέα, ώστε στον βασικό άξονα να παραμένει χωρίς ηλεκτροκίνηση μόνο το τμήμα Τιθορέα - Δομοκός.



Εγκαίνια στον Ταύρο

Χθες, ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης εγκαινίασε τον σταθμό του Προαστιακού στον Ταύρο που βρίσκεται μεταξύ Ρουφ και Ρέντη στη γραμμή Αθήνας - Πειραιά ύστερα από πέντε χρόνια καθυστερήσεων. Ήδη με τη γραμμή Αθήνα - Πειραιάς διακινούνται περίπου 4.000 επιβάτες την ημέρα με 36 δρομολόγια (18 ανά κατεύθυνση). Αρχικά ο σταθμός θα λειτουργήσει χωρίς ανελκυστήρες, οι οποίοι όμως αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2015.



Ο κ. Χρυσοχοΐδης αναφέρθηκε στην πολιτική που ακολουθεί το υπουργείο Μεταφορών ώστε «να γίνουν οι συγκοινωνίες εργαλείο της καθημερινότητας των πολιτών», ενώ απαντώντας σε όσους αμφισβητούν την «αξία της πολιτικής» τόνισε: «Παρέλαβα τις συγκοινωνίες πριν από 14 μήνες με την εντολή να απολύσω 900 εργαζόμενους στις συγκοινωνίες, 500 στον ΟΣΕ και να αυξήσουμε τα εισιτήρια. Σήμερα κάνουμε προσλήψεις στις συγκοινωνίες, μειώσαμε κατά 30% την τιμή των μετακινήσεων για τους πολίτες και ταυτόχρονα διαρκώς αναβαθμίζουμε το συγκοινωνιακό έργο. Αυτή είναι η αξία της πολιτικής, που τόσο αμφισβητούμε τον τελευταίο καιρό».

 
Top