Ανατρέποντας τα στερεότυπα και τα δεδομένα, που επικρατούν στο λαμπερό και αγγελικά πλασμένο κόσμο του μόντελινγκ και της μόδας, η Μέλανι Γκέιντος δίνει μάθημα ζωής, κάνοντας το όνειρό της πραγματικότητα

Αν είχα γεννηθεί με κανονικό στόμα και μαλλιά, θα ήμουν πολύ βαρετή», εξηγεί η νεαρή μιλώντας στο «The What’s Underneath Project», η οποία ακολουθεί καριέρα μοντέλου.

Πάσχει από βαμπιρισμό, μια σπάνια πάθηση που επιστημονικά ονομάζεται «υποϊδρωσική εξωδερμική δυσπλασία. Αποτέλεσμα, η έλλειψη μαλλιών και δοντιών, η ακανόνιστη ανάπτυξη νυχιών, διογκωμένα ζυγωματικά, απουσία ιδρωτοποιών αδένων και χλωμή, εύθραυστη επιδερμίδα.

Όπως η ίδια αναφέρει έχει πέσει θύμα χλευασμού ουκ ολίγες φορές, λόγω της εμφάνισής της. Εμφάνιση, η οποία όμως της χάρισε το εισιτήριό της για το μόντελινγκ. Το 2011, ένας φωτογράφος δήλωσε ενθουσιασμένος με την απόκοσμη εικόνα της και την επέλεξε ως μούσα του.

Έκτοτε, η Μέλανι έχει πραγματοποιήσει πολλές φωτογραφίσεις, έχει συνεργαστεί με γνωστά περιοδικά αλλά και project για συγκροτήματα όπως οι Rammstein.

Πολλοί άνθρωποι με κρίνουν και νομίζουν ότι είμαι φρικτά παράξενη. Οταν πάω σε μια φωτογράφηση, τα άλλα μοντέλα της βιομηχανίας συνήθως ρωτάνε Τι είναι αυτό; Είναι δύσκολο για μένα στον κόσμο της μόδας, οι άνθρωποι πιστεύουν ότι προβάλλομαι για τη διαφορετικότητα μου. Η αλληλεπίδραση μου με τους ανθρώπους με αγχώνει, γιατί τείνουν να προβάλλουν τα προβλήματα τους μένα. Θα πρέπει να θυμάστε ότι όταν κάποιος σας κρίνει, είναι απλά μια αντανάκλαση των δικών του θεμάτων, δηλώνει, μεταξύ άλλων και τονίζει:

Αγαπώ το μόντελινγκ, είναι μια θεραπευτική διαδικασία για μένα. Πάντα θεωρούσα τον εαυτό μου μακριά από όλα τα πρότυπα ομορφιάς. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι ήμουν όμορφη, αλλά ούτε κι ότι ήμουν άσχημη. Για μένα, η ομορφιά ήταν πάντα περισσότερο ένα συναίσθημα και ένας τρόπος ζωής. Νιώθω σαν να είμαι ο μόνος άνθρωπος που τα πέρασε όλα αυτά και δεν εύχομαι σε κανέναν να βιώσει όσα βίωσα.Ωστόσο σκέφτομαι ότι αν είχα γεννηθεί με κανονικό στόμα και μαλλιά, θα ήμουν πολύ βαρετή. Ακόμα κι αν έχω περάσει πολλά, είναι οι εμπειρίες μου, και μου αρέσει που έφτασα μέχρι εδώ σήμερα.



 
Top