Εκείνη είναι μία από τις καλύτερες ηθοποιούς της νέας γενιάς του Χόλιγουντ και βραβευμένη με Όσκαρ για την ερμηνεία της στην ταινία «Οδηγός Αισιοδοξίας». Εκείνος είναι ένας από τους ζεν πρεμιέ της μεγάλης οθόνης, που έγινε διάσημος μέσα από το ρόλο του βρικόλακα στα φιλμ «Twilight», καθώς και μέσα από τη θυελλώδη σχέση του με την Κρίστεν Στιούαρτ.



Ο λόγος για τη Τζένιφερ Λόρενς και το Ρόμπερτ Πάτινσον.







Ο τελευταίος αναφέρθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του στη νεαρή συνάδελφό του, λέγοντας χαρακτηριστικά:



«Η Τζένιφερ είναι εκπληκτική. Είναι πραγματικά απίστευτη. Αλλά ανήκουμε σε διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Εκείνη έχει υπέρμετρη αυτοπεποίθηση. Κάτι το οποίο δεν έχω εγώ. Εγώ δεν έχω τόσο μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Εκείνη λάμπει. Και αυτό φαίνεται σε διάφορους τομείς. Ξέρει πώς να ελίσσεται».



Ο 28χρονος πρόσθεσε, επίσης, πως: «Πραγματικά δεν ξέρω αν έχω βρει ακόμη τα πατήματά μου ως ηθοποιός. Έχω να αποδείξω ακόμη πολλά πράγματα» και τόνισε: «Όσο μεγαλώνω θέλω όλο και πιο πολύ – εντελώς συνειδητά- να αποφεύγω την αμήχανη στιγμή που μου δημιουργούν οι φωτογραφίες».





 
Top