'Επιτέλους λίγη δροσιά."
“Επιτέλους λίγη δροσιά.»
"αλλά καλό είναι και το φαγητό. Μα που πήγε, δεν είναι στον κουβά; Το έφαγα κιόλας;"
«αλλά καλό είναι και το φαγητό. Μα που πήγε, δεν είναι στον κουβά; Το έφαγα κιόλας;»
"πω πω μια νύστα. Εδώ θα γείρω και θα αποκοιμηθώ"
«πω πω μια νύστα. Εδώ θα γείρω και θα αποκοιμηθώ»
"και άλλη φωτογράφηση; Δεν αντέχω πια τόση δημοσιότητα. Ένα μπανάκι θέλω να κάνω μόνο"
«και άλλη φωτογράφηση; Δεν αντέχω πια τόση δημοσιότητα. Ένα μπανάκι θέλω να κάνω μόνο»
"Τι θέλετε και με ξυπνάτε; Είναι κάτι σοβαρό;"
«Τι θέλετε και με ξυπνάτε; Είναι κάτι σοβαρό;»
"Για να δω καλύτερα; Αααα ναι εκεί είναι ένα θήραμα"
«Για να δω καλύτερα; Αααα ναι εκεί είναι ένα θήραμα»
"πω πω θα βρέξει σήμερα. Άιντε να κυνηγήσεις με τέτοια βροχή"
«πω πω θα βρέξει σήμερα. Άιντε να κυνηγήσεις με τέτοια βροχή»
" δεν αντέχω άλλο τέτοια κούραση"
» δεν αντέχω άλλο τέτοια κούραση»
"Έχω τα νεύρα μου μη μου μιλάτε"
«Έχω τα νεύρα μου μη μου μιλάτε»
"Ναι γιατρέ μου, κάτι στομαχικές διαταραχές έχω."
«Ναι γιατρέ μου, κάτι στομαχικές διαταραχές έχω.»
"δεν αντέχω να το βλέπω άλλο αυτό. Πάρτε το από μπροστά μου"
«δεν αντέχω να το βλέπω άλλο αυτό. Πάρτε το από μπροστά μου»
"Αμαν βρε παιδιά , μου βγήκε η γλώσσα στο τρέξιμο"
«Αμαν βρε παιδιά , μου βγήκε η γλώσσα στο τρέξιμο»
"ναι εντάξει σε άκουσα αφεντικό, θα πάω να φέρω το μπαλάκι. Ούφ"
«ναι εντάξει σε άκουσα αφεντικό, θα πάω να φέρω το μπαλάκι. Ούφ»

 
Top