ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ...
Εμαθα οτι σημερα... Ο καλος μας Δημαρχος μαζι με καμια 10αρια ατομα ακομη με εψαχναν για να μου πουν οτι ειμαι αχαριστη και αγνωμων επειδη λεει με αφησε να δουλεψω στο κυλικειο του πρωιν Δημαρχειου της Δραπετσωνας ολον αυτο τον καιρο.Εχω λοιπον να σας πω τα εξης. Δεν μου δωσατε καμια δουλεια εκει με βρηκατε, και με εκμεταλευτηκατε στο επακρον! ειχατε μια καθαριστρια 4 χρονια τωρα χωρις ποτε να παρω απο εσας ουτε ενα ευρω! ξεπληρωνα και με το παραπανω Δημαρχε τη ΧΑΡΗ που μου κανατε!!! και δεν περιμενα ποτε απο τον ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ να ασχολειται με τετοιου ειδους θεματα. Εχετε σοβαροτερα θεματα να ασχοληθειτε απο τα 10 ευρω που επαιρνα εγω την ημερα και καθαριζα ολη τη βρωμια ολων αυτων που μαζευονταν 4 χρονια τωρα εκει πανω! Οτι εκανα το εκανα συνειδητα και δεν μετανιωνω για τιποτα! ευχομαι να μπορουσατε να ειχατε ατομα σαν κι εμενα στην παραταξη σας που να σας αγαπουν και να σας σεβονται οσο αγαπω και σεβομαι εγω τον επικεφαλη της δικης μας παραταξης! Αλλα ειναι πολυ δυσκολο να τα βρειτε τη σημερον ημερα! Αυτα τα λιγα εχω να πω.και για το τελος θα σας πω τουτο ! δεν θα ξεπουληθω ποτε ουτε για 10 ευρω ουτε για 1000000000 ευρω!!!!! εγω εχασα 10 ευρω εσεις τι κερδισατε?????????
Β.Κ

Σ.Σ. Τελικά ο "Άρχοντας" της πόλης δεν είναι και τόσο...Άρχοντας!Ή σωστότερα  είναι "Αρχοντας" μόνο για τη σύζυγο του και τα κολλητάρια του...
 
Top