Θα με κατηγορήσουν , θα με σχολιάσουν , θα με ειρωνευτούν ...... θα , θα , θα, όπως πολλά θα που έλεγε και προεκλογικά πριν απο 3 χρόνια όπως συνεχίζει και λέει ακόμα αλλά εγώ θα την κάνω την διαφήμιση μου στον Ισχυρό!!! ο κόσμος να χαλάσει....

Αυτό που ποτέ δεν θα κάνει ούτε ο ίδιος ο ΙΣΧΥΡΟΣ αλλά ούτε και ο δημοσιογράφος-εκδότης-δημόσιος υπάλληλος-δημοτικός του σύμβουλος Ρωμαίος εκατόνταρχος , ΘΑ ΕΙΝΑΙ να απαντήσουν σε όλα αυτά τα ερωτήματα που κατα καιρούς έχω στείλει σε διάφορα site και blog εγώ και κάποιοι άλλοι δημότες-προδότες κατα τα λεγόμενα σου!!!

Αυτό που ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ θα είναι να γράψουν πάλι ανώνυμα σε φιλικότατο blog του Κερατσινιου που είναι μέσα και έξω απο τα πραγματα με τις γνωστές φανφάρες ο Ισχυρός δεν καταλαβαίνει και τα λοιπά και τα λοιπά....(ακομα δεν έχω καταλάβει πως αυτο το blog που ξεκινησε εναντίον του Ισχυρού βρέθηκε να είναι κολλητάρι του; Θα το μάθω αφού έχεις ακόμα πολλούς ρουφιάνους δίπλα σου Ισχυρέ που μου τα λένε όλα).

To καλό της υπόθεση είναι ότι δεν χρειάζεται να ψάξω στα αρχεία μου ή στα email μου αφού όλα βρίσκονται αναρτημένα σε αυτή την ιστοσελίδα που με έχει φιλοξενήσει πάρα πολλές φορές.


Λοιπόν ξεκινάω την ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΟ 
(πατήστε πάνω στους τίτλους) και υπόσχομαι σύντομα ακόμα καλύτερα.

ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ


2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

θα έβαζα και 20ο αλλα ειπα να σου βάλω αυτά που είναι μόνο στο 2014!!!!!


Αυτά για σήμερα Ισχυρέ. Σου υπόσχομαι πολύ περισσότερη διαφήμιση μέχρι και την τελευταία ημέρα των εκλογών και σου υπόσχομαι ότι τώρα πια θα ακόμα καλύτερη αφού θα ειναι περισσότερο φωτογραφικό υλικό και λιγότερα λόγια.

Έτσι και αλλιώς απο λογια όλο ψέματα είσαι Ισχυρέ!!!

Εγω θα σου ευχηθώ απο καρδιάς όπως κάνει και ο ρωμαίος εκατόνταρχος σου σε όλους καλό τελείωμα με τις  εκλογές αν και δεν το βλέπω....δεν το βλέπω..... 

Μανώλας Π. 

Υ.Γ.Οχι ότι κ@λ@νω να γράψω τις λέξεις με το όνομα τους απλά είπα να κρατήσω λίγο καλούς τρόπους.

Κάποιοι έχουν μπερδευτεί και νομίζουν ότι έχοντας ένα blog ή ένα site στα χέρια τους ότι αυτομάτως έχουν γίνει και ΜΕΓΑ - Δημοσιογράφοι. 

Άλλο blogger και άλλο δημοσιογράφος.

Εγώ δεν δηλώνω blogger και σίγουρα όχι δημοσιογράφος.Εσείς που θα απαντήσετε με ψέματα τι δηλώνετε; 

Τουλάχιστον εγώ είμαι τίμιος!! 

Είμαι εναντίον του ενω εσείς είστε βαρκούλες που αρμενίζουν μια μαζί του και πολλές εναντίον του. 

ΠΗΓΗ

 
Top