tr
του Θωμά Σίδερη

Ένας ποιητής της πίστας συναντά έναν ποιητή της πολιτικής. Όχι, δεν είναι τρολ. Ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα του Βύρωνα Πολύδωρα.Τώρα, όλοι στην «Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό» τραγουδούν “ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠ’ ΤΑ ΧΕΡΙΑ, ΟΧΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ”, ενώ σοβαρό πλέον ερώτημα γεννάται αν όλα τα ψηφοδέλτια τους πέσουν από τα χέρια, τι θα μείνει τελικά για την κάλπη. Η συγκίνηση των μελών του κόμματος του Βύρωνα Πολύδωρα είναι απερίγραπτη, αφού επιτέλους μπορούν να δουν το ίνδαλμά τους από κοντά, να κάτσουν δίπλα του και να του μιλήσουν, να πιουν βρε αδελφέ ένα ουισκάκι παρέα, χωρίς να χρειαστεί να το πληρώσουν 130 ευρώ τη φιάλη, συν τους ξηρούς καρπούς και τα ακαθάριστα μήλα γκόλντεν.

Ο Βύρων Πολύδωρας από την πλευρά του παράτησε το μετερίζι της υψηλής διανόησης και της ποίησης για λίγους και υποκλίνεται στο ταλέντο του Μάκη. “ΕΣΥ Ο,ΤΙ ΠΕΙΣ, Μάκη μου” λέει και ξαναλέει, δημιουργώντας συχνά διχόνοιες, μίση και έχθρες μεταξύ των άλλων υποψηφίων του κόμματός του. Όμως και ο Μάκης τρέφει τα ίδια αισθήματα για τον Βύρωνα: “ΑΙΣΘΗΜΑ ΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟ, ΑΝ ΣΕ ΧΑΣΩ ΘΑ ΧΑΘΩ, ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝΤΙΟ, ΘΑ ΚΟΠΩ ΣΤΑ ΔΥΟ”.

Ακούγοντας το απύθμενο νόημα των στίχων του Μάκη, ο Βύρωνας φώναξε: «Εγώ, δεν είμαι ποιητής!» και αμέσως μετά πήρε μολύβι και χαρτί και έγραψε: “Αυτές τις ώρες, που ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ, που ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, θέλω να πω στους Ευρωπαίους εταίρους μας: Που είναι εκείνο το ταμείο να έρθω να σας ζητήσω την εξόφληση ή την επιστροφή των πνευματικών δανείων μου;”

Οι Ευρωπαίοι εταίροι με τη σειρά τους, ανταποκρινόμενοι στο αίτημα του Βύρωνα Πολύδωρα, όχι μόνο δεν αρνήθηκαν να του επιστρέψουν τα πνευματικά του δάνεια, αλλά φέρονται διατεθειμένοι να πληρώσουν, προκειμένου να τα πάρει ο Βύρωνας πίσω.

Ο Αντώνης Σαμαράς τώρα, βλέποντας το ψηφοδέλτιο νίκης του Βύρωνα Πολύδωρα, του τηλεφώνησε προκειμένου να επιστρέψει στη Νέα Δημοκρατία και να συγκροτήσουν τη μεγάλη Δεξιά παράταξη που θα κυβερνά την Ελλάδα –και γιατί όχι και την Ευρώπη;- τα επόμενα 150 χρόνια, όπως άλλωστε είναι και η Μεγάλη Ιδέα του Μπαλτάκου. “ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ“, του είπε. Ο Βύρωνας όμως με πόνο καρδιάς είπε στον πρωθυπουργό: “ΝΑ ‘ΧΑΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΜΠΑΡΕΣ να κλειδαμπαρώνουν, να μην ξανακάνουν χάρες όταν τις πληγώνουν. μα εσύ πάντα παίρνεις με κόλπα τα κλειδιά μου, γι’ αυτό μπαινοβγαίνεις συνέχεια στην καρδιά μου”.
 
Top