Η τιμητική πρόταση  του  υποψήφιου Δήμαρχου  Χρήστου Σαλαλέ, να συμμετάσχω στον συνδυασμό του ¨ Κερατσίνι – Δραπετσώνα,  ΠΟΛΙΤΕΙΑ   ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ   ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ¨ , μου δίνει την ευκαιρία να ασχοληθώ με την πόλη μας  από θέση ευθύνης,  όπως είναι αυτή της δημοτικού συμβούλου.
 Νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας τη σκέψη μου.      
Γιατί με τον Χρήστο Σαλαλέ ;
    Με έπεισε ότι έχει την γνώση και την εμπειρία να ηγηθεί της προσπάθειας αυτής, με έπεισε ότι θα  παραμερίσει τις κομματικές ταυτότητες για το καλό της πόλης. Μπορεί  να αλλάξει την ποιότητα ζωής των Δημοτών με το πρόγραμμα του, βασιζόμενος στον στρατηγικό σχεδιασμό που έχει εκπονήσει σύμφωνα με τις ανάγκες του Δήμου. Είναι αποφασισμένος  να  προσφέρει χωρίς ιδιοτέλεια και να φέρει την ελπίδα και την ανάπτυξη στο Κερατσίνι και στην Δραπετσώνα.  Με έπεισε ότι θα είναι διαφορετικός από όλους τους δημάρχους που έχουν περάσει από τον δήμο και δεν θα χαριστεί σε κανέναν που θα κοιτάξει το προσωπικό του συμφέρον και όχι των δημοτών. Πιστεύει ότι αυτούς τους δύσκολους καιρούς που ζούμε, αυτό που χρειαζόμαστε είναι η αλληλεγγύη, η επικοινωνία με τους Δημότες , η συνεργασία και η καθημερινή προσπάθεια  να αλλάξουμε με τόλμη όλα όσα μας δυσκολεύουν.  Σκέφτηκα λοιπόν ότι αυτές οι θέσεις  απαντούν στις δικές μου ανάγκες ως δημότη αυτού του δήμου και συμφωνούν με τις δικές μου απόψεις. Σε αυτό το πλαίσιο μπορώ να συμμετέχω με όρεξη για δουλειά σ’ αυτή τη  προσπάθεια αλλαγής.   Η ψήφος σας  μου δίνει την ευκαιρία να θέσω τις αξίες μου, τις ικανότητες μου, τις γνώσεις μου και  την εμπειρία μου στη διάθεση σας. 
 Μαζί του και εγώ λοιπόν και με την βοήθεια του θεού, μπορώ να υποσχεθώ αποτελεσματικότητα και εντιμότητα, ζητώντας  την στήριξή σας ώστε να αλλάξουμε την πόλη  σε  λειτουργική και βιώσιμη και να κάνουμε την καθημερινότητα μας καλύτερη!

 
Top