Όταν είσαι διάσημος σε όλο τον πλανήτη ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος! Και κάνεις τα πάντα για να αποκτήσεις μια αψεγάδιαστη εικόνα! Από τις πλαστικές στήθους μέχρι τις επεμβάσεις στη μύτη, αυτές είναι πιο διάσημες επεμβάσεις τις οποίες έκαναν οι σταρς και έπειτα μίλησαν δημόσια γι' αυτές!






Victoria BeckhamΣε μια συνέτευξή της στην βρετανική Vogue η Victoria Beckham ρωτήθηκε που πήγε το πλούσιο στήθος της. Κι εκείνη απάντησε "Έφυγε"!







Kourtney Kardashian

"'Οταν ήμουν 22 έκανα μια πλαστική στο στήθος για να το μεγαλώσω κατά ένα νούμερο. Απλώς μια μέρα μου ήρθε η ιδέα στο μυαλό. Και κανείς δεν μπορούσε να με μεταπείσει!", είχε πει στο US Weekly.






Dolly Parton

To 2012 είχε δηλώσει στο Touch: "όποιος έχει χρήματα και διάθεση να κάνει πλαστικές πρέπει να βρει έναν καλό γιατρό να της κάνει!". Η ίδια έχει παραδεχτεί πως έχει πειράξει σχεδόν τα πάντα πάνω της!






Melanie Griffith

H ηθοποιός παραδέχτηκε ότι έκανε ανόρθωση στήθους το 1991 μετά την γέννηση του δεύτερου παιδιού της και πως έχει βάλει υαλουρονικό στα χείλη της. Το 1999 στην βρετανική εφημερίδα Mirror είχε πει: "σκέφτομαι την πλαστική επέμβαση αλλά δεν λέω που. Το να γίνεσαι 40 δεν είναι εύκολη υπόθεση! Εύχομαι να υπήρχε ένα φαρμουάρ που να στο έβαζαν και να τα τσίτωνε όλα στο σώμα σου!"






George Clooney

Όταν ήταν καλεσμένος στην Oprah ο George Clooney αποκάλυψε πως είχε κάνει λίφτινγκ στα μάτια. Αργότερα σε συνέντευξή του στο περιοδικό Esquire είπε πως απλώς αστειευόταν!





Gwyneth Paltrow

To 2013 η Gwyneth Paltrow είχε δηλώσει στο Bazaar: "Δεν πρόκειται ποτέ να ξανακάνω μπότοξ! Έχω κάνει μια φορά και έμοιαζα σαν τρελή! Ήμουν σαν την Joan Rivers"!






Pamela Anderson

H Pamela Anderson έχει κάνει πολλές πλαστικές επεμβάσεις στο στήθος της, αφαιρώντας και προσθέτοντας σιλικόνη!






Cher

"Εχω κάνει πλαστική στο στήθος αλλά ήταν εφιάλτης! Όχι μόνο πονούσα φρικτά αλλά η πλαστική δεν πέτυχε κιόλας" είχε πει η Cher στο περιοδικό People το 1992.






Tory Spelling

"Έχω παραδεχτεί ότι έχω κάνει πλαστική στη μύτη αλλά αυτό είναι όλο! Έχω χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης μου εντελώς φυσικά!" είχε πει η Tory Spelling το 2000 σύμφωνα με το περιοδικό People.






Jamie Lee Curtis

"'Εχω κάνει κάποιες μικρές επεμβάσεις. Έχω κάνει λίγη λιποαναρρόφηση, λίγη πλαστική στη μύτη και ξέρετε κάτι; Καμία από αυτές δεν λειτούργησε! Καμία", είχε πει η ηθοποιός στο περιοδικό More το 2002. "Είχα αφαιρέσει τις σακούλες κάτω από τα μάτια δέκα χρόνια πριν όταν κάνεις δεν γνώριζε αυτή την μέθοδο. Ήμουν στα γυρίσματα μιας ταινίας και θυμάμαι που ο camera man έλεγε δεν μπορώ να σε τραβήξω τώρα. Κάτι πρέπει να κάνεις!"



http://pestanea.blogspot.com/
 
Top