Καλησπέρα σας,
Δεν ξέρω αν το δικό μου παράπονο έχει νόημα στην σελίδα σας, όμως σαν δημότης της περιοχής Χαραυγή στο Κερατσίνι νιώθω την ανάγκη να εκφράσω τα παράπονά μου για τον κακό χρονοπρογραμματισμό των δρομολογίων στις περιοχές Χαραυγή Ευγένεια και πιο συγκεκριμένα για τα λεωφορεία 832, 833 και 875.
Δεν ξέρω αν γνωρίζεται αλλά τα συγκεκριμένα λεωφορεία περνάνε κάθε μισή ώρα και παραπάνω, και όσον αφορά τα Σαββατοκύριακα αργούν περισσότερο (επίσης μέχρι τις 5 το απόγευμα η περιοχή Χαραυγή δεν εξυπηρετείται λόγω λαϊκής αγοράς).
Δεν θα παραπονεθώ για τον πολύ κόσμο που μπαίνει μέσα τις καθημερινές και συγκεκριμένα τα απογεύματα, όμως αυτός είναι και ένας λόγος που θα μπορούσε να αυξηθεί ο χρόνος αναχώρησης από το τέρμα.

Θα ήθελα να μάθω αν γνωρίζεται κάτι, όπως αν υπάρχει κάποιο σχέδιο βελτίωσης ή όχι, αν έχετε επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους. Δεν είμαι μόνο εγώ που έχω παράπονα, όπως καταλαβαίνετε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Σ.Σ. Να επικοινωνήσετε με το 1567 ώστε να σας ενημερώσει για τις ενέργειες του ο δήμαρχος Λουκάς Τζανής. Από ότι διαβάζουμε έχει ανακοινώσει και την δημιουργία "ελαφρύ'...ΜΕΤΡΟ για το Κερατσίνι...
Ας ενημερώσει ο ΓΙΓΑΝΤΑς της τοπικής αυτοδιοίκησης  τους δημότες και για τα δρομολόγια του ελαφρύ ΜΕΤΡΟ στην Χαραυγή...

 
Top