Επανέρχεται στην κορυφή της διαφήμισης στα ΜΜΕ το κράτος. Παρά τη συνεχιζόμενη διάλυσή του από την τροικανή πολιτική της κυβέρνησης το Ελληνικό Δημόσιο αυξάνει αλματωδώς τη στήριξη των ΜΜΕ μέσω της διαφήμισης. Το "λεφτά δεν υπάρχουν για διαφημίσεις" που εφάρμοσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις εγκαταλείφθηκε το 2013. Όταν δηλαδή η κυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου χρειαζόταν την αμέριστη στήριξη των ΜΜΕ για να περάσει την επίθεση ενάντια στο Δημόσιο και στα συμφέροντα της κοινωνίας.
Τα στοιχεία μέτρησης της Media Services αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο το άλμα της κρατικής διαφήμισης στα ΜΜΕ. Για το δεκάμηνο του 2013, η κατηγορία "Δημόσιο" στην οποία δεν ανήκουν πλέον ΟΠΑΠ και ΟΤΕ, για όλα τα Μέσα αυξήθηκε κατά 147%! Η άνοδος της διαφήμισης άρχισε από το τέλος του 2012, για να ξεπεράσει το 100% κατά την διάρκεια του 2013. Το αντίστοιχο δεκάμηνο του 2012 δόθηκαν στα ΜΜΕ συνολικά 22.236.317 ευρώ και το 2013 34.693.812 ευρώ! Τα περισσότερα τα πήραν οι εφημερίδες, συνολικά 20.421.025 ευρώ, ακολούθησε η τηλεόραση με 6.445.300 ευρώ και αμέσως μετά το ραδιόφωνο με 5.064.189 ευρώ.
Εξαιρετικά υψηλά παραμένουν και τα ποσά που δαπανούν για διαφήμιση οι τράπεζες αν και το συνολικό ποσόν του δεκαμήνου είναι ελαφρώς μειωμένο. Για το 2013 οι τράπεζες έδωσαν στα ΜΜΕ 60.098.470 ευρώ έναντι 63.281.819 ευρώ το δεκάμηνο του 2012. Και σε αυτή τη κατηγορία οι εφημερίδες πήραν τα περισσότερα 35.110.619 ευρώ έναντι 18.747.108 ευρώ που δόθηκαν στα τηλεοπτικά κανάλια.
Το Παρόν