«Βόμβα μεγατόνων» θα πλήξει τη Θεσσαλονίκη τις επόμενες μέρες, καθώς οι πολίτες αναμένεται να δουν τις τιμές των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ να εκτοξεύονται στα ύψη! Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αγνοώντας -όπως φαίνεται- τη λαίλαπα της οικονομικής κρίσης που πλήττει την κοινωνία, αποφάσισε να «πετσοκόψει» την κρατική επιχορήγηση που δίδεται ετησίως στον οργανισμό, με αποτέλεσμα να πρέπει να αυξηθεί το κόμιστρο των επιβατών, από το οποίο, μάλιστα, δεν θα γίνεται καμία εξαίρεση για φοιτητές και ΑμεΑ!Συγκεκριμένα, από τα 79.500.000 εκατομμύρια ευρώ που δόθηκαν στο 2013, η επιχορήγηση θα «πέσει» στα μόλις 48.000.000 το 2014 και στα 43.000.000 το 2015, που σημαίνει ότι, για να συνεχίσει ο ΟΑΣΘ να είναι βιώσιμος, θα πρέπει τα χρήματα να βρεθούν από την τσέπη των καταναλωτών.
 
«Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, κατέθεσα πρόταση στους αρμόδιους υπουργούς με δύο εναλλακτικές. Η πρώτη προβλέπει αύξηση του εισιτηρίου στα 1,60 ευρώ (από 0,80 σήμερα) και η δεύτερη, με περικοπές των δαπανών του ΟΑΣΘ ύψους 13.300.000 ευρώ, αύξηση του κομίστρου στα περίπου 1,12 ευρώ, με ταυτόχρονη μείωση δρομολογίων. Δυστυχώς, τα χέρια μας είναι δεμένα, πρέπει να βρεθούν τα χρήματα που μας έκοψε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, για να συνεχίσουν να κυκλοφορούν αστικά στη Θεσσαλονίκη» αναφέρει στη «δημοκρατία» ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης.
 
Σύμφωνα με τον ίδιο, η πρόταση του 1,10 ευρώ προβλέπει όλα τα δρομολόγια να ξεκινούν στις 5 το πρωί, καθώς υπάρχουν και δρομολόγια που ξεκινούν νωρίτερα και θα τελειώνουν στις 12 το βράδυ. Ακόμη, θα πραγματοποιηθεί ένας εξορθολογισμός στα δρομολόγια των λεωφορείων τις Κυριακές, ώστε να μειωθεί περαιτέρω το κόστος, ενώ η τιμή θα είναι ενιαία για όλους τους επιβάτες, δεν θα υπάρχουν δηλαδή φθηνότερα εισιτήρια για φοιτητές και μαθητές, ενώ θα καταργηθεί και η δωρεάν μετακίνηση των ΑμεΑ.
 
«Το μόνο που κάνει η κεντρική ηγεσία τα τελευταία χρόνια είναι να περικόπτει κονδύλια απαραίτητα. Δεν βρίσκουν κάποιον τρόπο να βοηθήσουν τον οργανισμό, ο οποίος έχει να φέρει σε πέρας συνεχώς αυξανόμενα κόστη συντήρησης και την υψηλότερη τιμή των καυσίμων» σημειώνει ο κ. Στεφανίδης.
 
Αριστείδης Μάτιος - Δημοκρατία
 
Top