Ήταν ένας από τους πιο γοητευτικούς, δημοφιλείς και ταλαντούχους σταρ του Χόλιγουντ. Η σεμνότητά του ήταν αυτή, που τον έκανε ιδιαίτερα αγαπητό μεταξύ των συναδέλφων του, οι οποίοι συγκλονισμένοι αδυνατούν να πιστέψουν πως δεν θα ξαναδούν το καταγάλανο βλέμμα του στη μεγάλη οθόνη.

Ηθοποιοί και άνθρωποι της σόουμπιζ έσπευσαν να αποχαιρετήσουν τον Πολ Γουόκερ, κατακλύζοντας τα social media με συλλυπητήρια και φωτογραφίες.

"Αδελφέ μου, θα μου λείψεις πολύ. Δε μου έχουν μείνει λόγια. Ο παράδεισος απέκτησε έναν ακόμη άγγελο. Αναπαύσου εν ειρήνη", έγραψε ο συμπρωταγωνιστής του στις ταινίες "Fast & Furious", Βιν Ντίζελ.





"Το ταπεινό σου πνεύμα έγινε αισθητό από την αρχή. Όπου βρισκόσουν έσπερνες ευλογία, με την παρουσία σου άφηνες πάντα το σημάδι σου. Ήμασταν σαν αδέρφια και τα γενέθλια μας είναι με μόλις μία μέρα διαφορά. Θα κρατήσεις για πάντα μια θέση στις καρδιές όλων μας. Η κληρονομιά σου θα ζει για πάντα. R.I.P.", έγραψε ο Αμερικανός ράπερ, Ludacris.



"Όλη μου η δύναμη, η αγάπη και η πίστη στην οικογένεια Γουόκερ για αυτή τη σπαρακτική στιγμή. Βρίσκουμε τη δύναμή μας... υπό το φως του. Σε αγαπώ, αδελφέ μου", έγραψε ο Ντουέιν Τζόνσον.

"Πήρα συνέντευξη από τον Πολ πολλές φορές... Πολύ γλυκός και ταπεινός. Τι τραγωδία…", έγραψε η Μαρία Μενούνος.



Η Τζέσικα Άλμπα, που πρωταγωνίστησε μαζί του το 2005, στην ταινία "Into the Blue" άφησε με τη σειρά της το δικό της μήνυμα για τον αδικοχαμένο ηθοποιό:

"R.I.P Πολ Γουόκερ – Ήταν ένα αξιαγάπητο πρόσωπο τόσο γλυκό και προσγειωμένο. Η καρδιά μου είναι στην οικογένειά του".



"Η καρδιά μου πονάει τόσο πολύ, κανείς δεν μπορεί να με κάνει να πιστέψω ότι αυτό είναι αληθινό. Πατέρα Θεέ, προσεύχομαι να δώσεις φως στην αιτία. Απλώς δε μπορώ να καταλάβω. Η καρδιά μου πονάει, πάει να σπάσει. Κανείς δεν μπορεί να με πείσει ότι αυτό είναι πραγματικό. Προσευχηθείτε δυνατά για το μοναχοπαίδι του και την οικογένειά του", έγραψε ο Ταϊρές Γκίμπσον, ο οποίος βρέθηκε στο σημείο, που βρήκε τραγικό θάνατο ο 40χρονος και δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του.







Εκεί, όπου απλοί πολίτες και θαυμαστές έχουν αποτίσει το δικό τους φόρο τιμής στον αγαπημένο τους ηθοποιό, αφήνοντας λουλούδια, ευχές, πόστερ και dvd με ταινίες στις οποίες είχε πρωταγωνιστήσει.





 
Top