atihima
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της 07/11/2013

Η Νέα Οδός AE, η εταιρεία που εκμεταλλεύεται -μεταξύ άλλων- το σταθμό διοδίων Αφιδνών, σε ενημερωτικό και διαφημιστικό έντυπο που μοιράζει στην περιοχή της Β.Α. Αττικής, αναφέρει ότι διαθέτει σε τιμή προσφοράς, για ένα χρόνο, κόστος διέλευσης από τον συγκεκριμένο σταθμό μόνο 1.50 ευρώ για τα ΙΧ, αντί του "κανονικού" που είναι 2.10 ευρώ.
Αναφέρει δε χαρακτηριστικά ότι προσφέρει ασφάλεια στις τοπικές μας καθημερινές μετακινήσεις μόνο με 1.50 ευρώ και μας καλεί να τρέξουμε να προμηθευτούμε το σχετικό πομποδέκτη για να ευνοηθούμε από τη μεγάλη "ευκαιρία".

Για άλλη μια φορά όμως, πρόκειται για μεγάλη απάτη και ληστεία σε βάρος των πολιτών, όταν κάνοντας έναν απλό υπολογισμό για το μέσο κόστος μιας οικογένειας -με 4 διελεύσεις ημερησίως- προκύπτει ετήσια επιβάρυνση περίπου ίση με 2150 ευρώ!

Κι όλα αυτά για έναν εθνικό δρόμο που τον πληρώναμε για δεκαετίες, που ολοκληρώθηκε πριν από πολλά χρόνια, ώσπου να γίνει το μεγάλο ντηλ της απάτης των συμβάσεων παραχώρησης μεταξύ εργολάβων και διαπλεκομένου πολιτικού συστήματος (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και λοιποί), κι ώστε 3 χρόνια τώρα να μας ζητούν δυο και τρεις μισθούς ετησίως απλά επειδή γέμισαν την περιοχή μπάρες και σταθμούς διοδίων.

Το δίλημμα που θέτουν είναι πραγματικό:
Ή πληρώνετε ό,τι ζητάμε ή "καλό σας ταξίδι" στον καρόδρομο-παράδρομο για τον παράδεισο...

Η νταλίκα που κατέληξε αιωρούμενη, στο χθεσινό ατύχημα της 6/11/2013, μεταξύ του ασφαλούς εθνικού δρόμου και του καρόδρομου -τον οποίο μπορούν να χρησιμοποιούν οι "πληβείοι", οι εργαζόμενοι, οι επαγγελματίες και οι κάτοικοι με καθημερινό κίνδυνο να χάσουν τη ζωή τους- είναι αδιάψευστος μάρτυρας μιας καθημερινής ζοφερής πραγματικότητας.

Τόση δικαιοσύνη είχαμε να δούμε από το μεσαίωνα...

Τόση δημοκρατία είχαμε να δούμε από τη χούντα...

ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ !
atihima 

Αγαπητοί φίλοι, φίλες, συναγωνιστές, συναγωνίστριες, πολίτες μιας «διωκόμενης» χώρας,


Με την επιστολή αυτή θέλουμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την επικείμενη δίκη στις 23/10/13 των συναγωνιστών του κινήματος ενάντια στα διόδια της B.AAττικής.

Το κατηγορητήριο έχει συνταχθεί ύστερα από μήνυση της εταιρείας Νέα Οδός ΑΕ, που εκμεταλλεύεται και έχει αναλάβει την συντήρηση, λειτουργία και κατασκευή του τμήματος της εθνικής οδού από Μεταμόρφωση έως Σκάρφεια (Αθήνα-Λαμία), καθώς και της Ιονίας οδού.

Από τις πρώτες ημέρες του 2009, όταν ο κόσμος της B.AAττικής συνειδητοποίησε ότι ξαφνικά η περιοχή μας έχει αποκλειστεί με μπάρες και εισπράκτορες διοδίων, χωρίς ασφαλείς εναλλακτικές διεξόδους μετακίνησης, αυθόρμητα συμμετείχε σε πολυπληθείς συνελεύσεις και δράσεις και ξεκίνησε έναν αγώνα με στόχο να ανατρέψει αυτήν την παράλογη πραγματικότητα και να διεκδικήσει το δικαίωμά του να βγαίνει από το σπίτι του χωρίς να πρέπει να πληρώνει καθημερινά το χαράτσι των διοδίων.

Ο δίκαιος αυτός, μαζικός αγώνας στηρίχθηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, αφού -μέσω των αποικιοκρατικών συμβάσεων παραχώρησης και με 8 σταθμούς διοδίων εντός των ορίων του Δήμου Ωρωπού- επιβλήθηκε μια ζοφερή πραγματικότητα στην καθημερινότητά μας, καθώς έπρεπε είτε να πληρώνουμε δυο και τρεις μισθούς το χρόνο σε διόδια- είτε να ρισκάρουμε τις ζωές μας και να ταλαιπωρούμαστε αφάνταστα σε ημιτελείς, επικίνδυνους, καρόδρομους - παράδρομους.

Οι 11 κατηγορούμενοι συμμετείχαν στη συντονιστική επιτροπή φορέων και κατοίκων της B.AAττικής ενάντια στα διόδια, που λειτούργησε ως ανοιχτή συνέλευση πολιτών, εκπροσώπων φορέων και συλλογικοτήτων της περιοχής (diodiastop.blogspot.com).

Οι κατηγορίες αφορούν στις μαζικές, ειρηνικές κινητοποιήσεις του κόσμου ενάντια στο εξοντωτικό χαράτσι των διοδίων, στον σταθμό διοδίων Αφιδνών το 2009 και το 2010, στις περισσότερες από τις οποίες καλούσε η συντονιστική επιτροπή αλλά και πολλές άλλες συλλογικότητες, φορείς, σωματεία, δήμοι της περιοχής.

Οι κατηγορίες είναι πολλές. Μεταξύ άλλων: παράνομη βία, διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, παρακώλυση συγκοινωνιών, φθορές, διατάραξη κοινής και οικιακής ειρήνης, συκοφαντική δυσφήμηση…με φυσική και ηθική αυτουργία.

Πρόκειται για διώξεις προσχηματικές και φρονηματικές, που έχουν σκοπό να πλήξουν ένα μαζικό, δίκαιο, κοινωνικό και πολιτικό κίνημα, που εμπεριστατωμένα και με επιχειρήματα ανέδειξε στην ελληνική κοινωνία το μεγάλο οικονομικό και πολιτικό σκάνδαλο των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων σε κοινοπραξίες ντόπιων και ξένων μεγαλοεργολάβων.

Η πολλή μεγάλη απήχηση και θετική υποδοχή που είχε το κίνημα από τον κόσμο -διαπιστωνόταν σε κάθε κινητοποίηση, στα διόδια, με το κλίμα λαϊκής γιορτής, τα χαμόγελα και τα κορναρίσματα από δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα- επιβεβαίωνε κάθε φορά το δίκαιο των αιτημάτων μας και μας έδινε τη δύναμη να συνεχίσουμε...

Ο δίκαιος αυτός αγώνας ανέδειξε επίσης την ανάγκη υπεράσπισης των δημόσιων κοινωνικών αγαθών και έδειξε έναν δρόμο πολιτικής δράσης και ενεργοποίησης των πολιτών όταν το άδικο γίνεται νόμος της πολιτείας και τα δικαιώματά μας καταπατώνται από τα οικονομικά συμφέροντα των λίγων, μεγάλων και ισχυρών.

Οι επισημάνσεις και τα επιχειρήματα του κινήματος ενάντια στις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων, σήμερα -4 χρόνια μετά- έχουν δικαιωθεί και με το παραπάνω, όταν αρκεί μόνο να εστιάσουμε σε ένα από τα πολλά ζητήματα που έχουν αναδειχθεί: στο γεγονός ότι τα έργα έχουν σταματήσει εδώ και 2.5 χρόνια με ευθύνη των παραχωρησιούχων, αλλά τα τόσο πυκνά και πανάκριβα διόδια εισπράττονται κανονικά!

Επίσης να αναφέρουμε ότι παρόμοιες διώξεις υπάρχουν εναντίον συναγωνιστών και σε άλλες περιοχές της χώρας. Εκκρεμούν δίκες (π.χ. στη Λάρισα), ενώ εναντίον ημών των 11 εκδικάζεται εξ αναβολής στις 26/11/2015 αστική αγωγή της εταιρείας, όπου μας ζητά αποζημίωση 500.000 ευρώ.

Θεωρούμε ότι τα έντονα πολιτικά χαρακτηριστικά αυτής της δίκης, το δίκαιο του αγώνα μας, η πολιτική συγκυρία, η δυνατότητα να σταλεί μήνυμα ελπίδας στην κοινωνία που αγωνίζεται, συνηγορούν στη ανάγκη ουσιαστικής συμβολής και συμπαράστασης με ανακοινώσεις και ψηφίσματα από συλλογικότητες, φορείς, σωματεία, πολιτικά κόμματα, δημοτικές αρχές, προσωπικότητες για την υπεράσπιση και αθώωση των διωκομένων πολιτών.


Οι διωκόμενοι κάτοικοι της Β.Α. Αττικής
 
Top