Τα πάντα σε αυτό το διαφημιστικό σποτ έχουν έναν καταθλιπτικό τόνο, από τα χρώματα και τη δράση μέχρι το δραματικό voice over του αφηγητή Σον Μπιν. Το κερασάκι στην τούρτα όμως είναι η καταληκτική φράση και το υπονοούμενο της...
Στόχος του διαφημιστικού είναι η προώθηση των υπηρεσιών του εταιρικού ασφαλιστικού κολοσσού Prudential στην αγορά της Νότιας Αφρικής.
Προς ενημέρωση των αναγνωστών, η Prudential είναι η εταιρεία που κατέχει το μεγαλύτερο κομμάτι στην αγορά των ασφαλειών ζωής, ύψους 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων...
Το σενάριο αναπαράγει τον υπεράνθρωπο αγώνα μεταξύ των εξερευνητών Ρόμπερτ Σκοτ και Ρόαλντ Άμουνδσεν για την κατάκτηση του Νότιου Πόλου το 1911.
Ο Σκοτ διέθετε τα πάντα: εξοπλισμό αιχμής για την εποχή, ειδική ομάδα επιστημόνων και ό,τι άλλο χρειαζόταν για να εξασφαλίσει τη νίκη επί του αντιπάλου του. Ωστόσο, δεν κατάφερε να κερδίσει. Γιατί; Διότι, προχωρούσε όταν ο καιρός το επέτρεπε και στάθμευε όταν ο καιρός επιδεινωνόταν.
Ο Ρόλαντ Άμουνδσεν είχε ήδη φτάσει πρώτος και είχε βυθίσει στον πάγο τη σημαία του θριάμβου. Γιατί; Διότι πολύ απλά, προχωρούσε καθημερινά, καλύπτοντας την ίδια απόσταση με εκείνη της προηγούμενης μέρας, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.
Ηθικό δίδαγμα του διαφημιστικού: «Η συνέπεια είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία».
Έμμεσο μήνυμα: Αν θέλετε να ζήσετε, επενδύστε στην Prudential.
Απλά και ωμά...
Παρακολουθήστε το βίντεο, δημιουργία του διαφημιστικού γραφείου Lowe Cape Town και με σκηνοθέτη τον Κιθ Ρόουζ της Velocity Films.
iefimerida