«-Και το όνομα αυτού; - Σαντιάγο Μπερναμπέου Microsoft!».... Τι συμβαίνει όταν η μεγαλύτερη εταιρεία πληροφορικής επιχορηγεί με εκατομμύρια δολάρια μια από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες του κόσμου; «Βάφτιση» είναι η απάντηση, κατά την Ισπανική διαδικτυακή εφημερίδα «El Confidencial».
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, ο κύριος μέτοχος της Microsoft, Bill Gates, βρίσκεται σε συζητήσεις με το μεγάλο ποδοσφαιρικό σύλλογο, για να προσθέσει το όνομα της εταιρείας στο όνομα του σταδίου της Ρεάλ, Σαντιάγο Μπερναμπέου! Κάτι τέτοιο θα είχε ως συνέπεια, πολλά εκατομμύρια δολάρια στο ταμείο της Ρεάλ και μια παγκόσμια διαφημιστική προβολή για τη Microsoft.
Αν και οι συζητήσεις είναι σε πρώιμο στάδιο, κάτι τέτοιο είναι πιθανό να γίνει, καθώς ήδη η Micrοsoft και η Ρεάλ έχουν στενές σχέσεις και μοιράζονται τις ίδιες ανθρωπιστικές αξίες. Η Αμερικάνικη εταιρία και ο Ισπανικός σύλλογος, συνεργάζονται μέσα από το ίδρυμα της Ρεάλ για την προώθηση της εκπαίδευσης μέσα από τον αθλητισμό και την τεχνολογία, σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Καραϊβικής. Επιπλέον η Microsoft έχει αναλάβει να εκσυγχρονίσει το στάδιο της Ρεάλ, αναμορφώνοντας πλήρως τον τεχνολογικό εξοπλισμό του Μπερναμπέου.
Ανάλογες κινήσεις διαφημιστικής προβολής, με χορηγίες πολλών εκατομμυρίων σε ποδοσφαιρικές ομάδες έχουν κάνει και άλλες πολυεθνικές εταιρίες. Το 2011, η Etihad airways έδωσε με 600 εκατομμύρια δολάρια το όνομά της στο στάδιο και τη φανέλα της Μαντσεστερ Σίτι, για 10 χρόνια. Αντιστοίχως, το 2012, το στάδιο και η φανέλα της Άρσεναλ, πήρε το όνομα της Emirates για 5 χρόνια, σε μια συμφωνία που έκλεισε στα 240 εκατομμύρια δολάρια. Κοστίζει να γίνεις «νονός» και χρυσή προμηνύεται η βάφτιση του σταδίου της Ρεάλ.
Πηγή: pamesports.gr