εκκρεμότητα παραμένει η υπόθεση της κοινοπραξίας που θα αναλάβει τα Κρατικά Λαχεία καθώς η Emma Delta συνεχίζει να εγείρει ενστάσεις προσπαθώντας να αποτινάξει τα δεσμά στη λήψη αποφάσεων που έχουν επιβληθεί δια του καταστατικού στον ΟΠΑΠ.
Μέχρι στιγμής επίσιμη αντίδραση από την πλευρά του Δημήτρη Μελισσανίδη-Emma Delta για την απόφαση της διοίκησης του ΟΠΑΠ να υπογράψει τη σύμβαση με την Intralot, του ομίλου Κόκκαλη, δεν υπάρχει, καθώς ο Αντώνης Σαμαράς έχει ζητήσει κατάπαυση πυρός τουλάχιστον μέχρι και την ολοκλήρωση του Eurogroup.
Οι εξελίξεις στα παρασκήνια είναι ραγδαίες όμως και σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας που υπεγράφη το μόνο που κατάφερε με τις αντιδράσεις της η Emma Delta ήταν τη μείωση του συνολικού κόστους από τα 29,5 στα 27,5 εκατ. ετησίως.
Ανοιχτό μένει όμως το άλλο μεγάλο θέμα της κοινοπραξίας Ελληνικά Λαεία ΑΕ, η οποία έχει συσταθεί για τη μεταβίβαση της άδειας των Κρατικών Λαχείων και την εκμετάλλευσή της. Πλειοψηφών μέτοχος είναι ο ΟΠΑΠ, ελέγχοντας μάλιστα και την καταστατική πλειοψηφία του 67%, αλλά σύμφωνα με το καταστατικό για να ληφθεί απόφαση απαιτείται η συμμετοχή ενός ακόμη μέλος του ΔΣ πάνω από αυτά που διαθέτει ο βασικός μέτοχος.
Το σημείο αυτό στη σύμβαση δεν αποδέχεται η Emma Delta, αν και όπως δήλωσε το ΤΑΙΠΕΔ όλα αυτά ήταν εις γνώση της και προαποφασισμένα όταν προκυρήχθηκε ο διαγωνισμός για την απόκτηση του ΟΠΑΠ.
Όσο όμως θέματα παραμένουν ανοιχτά και η Emma Delta δεν υπογράφει τη σύμβαση ολοκλήρωσης της εξαγοράς του 33% των μετοχών του οργανισμού τόσο το Δημόσιο στερείται έσοδα και το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων βαίνει προς εκτροχιασμό.
Οι εξελίξεις στον ΟΠΑΠ στιγματίζουν την κυβέρνηση για έλλειψη πολιτικής βούλησης στην υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων και καθιστούν τον πρωθυπουργό δέσμιο επιχειρηματικών συμφερόντων.
Οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες τα επόμενα 24 ωρα...
sofokleousin