-ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ...
-ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Γεια σας, είμαι ο Τ. Κ. και είμαι 29χρ. έχω ένα 3χρονο αγοράκι και όπως όλα τα παιδιά, θέλει να πηγαίνει και αυτό καθημερινά στις κούνιες, δυστυχώς όμως δεν μπορούμε γιατί οι κούνιες που είναι πίσω από το 13ο και του 21ο δημοτικό σχολείο Κερατσινίου έχουν μείνει στο έλεος του θεού!!!
Όπως θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες κ βίντεο είναι σε άθλια κατάσταση, εγώ προσωπικά έχω καταθέσει υπόμνημα στο δημαρχείο, έχω έρθει σε επικοινωνία με τον κύριο Κουλούκη (αντιδήμαρχος καθαριότητας , που έχει και της παιδικές χαρές όλες υπεύθυνη του) τον κάλεσα στο σημείο στις 29 Απριλίου όπως και ήρθε!....
Ήμουν εκεί μαζί με άλλες δυο οικογένειες και τον δάσκαλο τον κ. Δημήτρη να τον δούμε και να του πούμε τα σοβαρότατα προβλήματα που έχουμε...ήρθε του δείξαμε πόσο σοβαρά και άθλια είναι όλα και μας είπε πως επειδή θα ερχόταν μεγάλη εβδομάδα θα έκανε ότι μπορούσε και θα έφτιαχνε το άκρως επικίνδυνο σημείο στο δέντρο και θα μας έβαζε και το λάστιχο με το νερό που έλειπε, του ζήτησα να μας φτιάξει το παλιό καμαράκι που υπάρχει και να αναλάβω εγώ προσωπικά την φύλαξη του μαζί με μια οικογένεια ακόμα, μας είπε πως είναι καλό αυτό και πως θα το κοιτάξουμε σοβαρά! να σας πω πως τοτε όλα τα παγκάκια ήταν γεμάτα ακαθαρσίες ανθρώπων πάνω από 1 εβδομάδα και δεν μπορούσαμε να πάμε τα παιδιά μας εκεί για κανέναν λόγο..τελικά μόνοι μας τα καθαρίσαμε και αυτά...του ζητήσαμε να βάψουν λίγο τους τοίχους που δεν έχουν βαφτεί τα τελευταία 10χρονια όπως και να βάψουν τις τσουλήθρες και τα παγκάκια που υπάρχουν...μας είπε πως όλα μετά το Πάσχα θα τα προσπαθούσε και θα τα έκανε...τελικά μόνο ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ κ τίποτα άλλο...

Αυτή η παιδική χαρά είναι η μεγαλύτερη της περιοχής και καθημερινά παίζουν 40 παιδιά εκεί, δεν νοείτε λοιπόν να έχουμε τόσο μεγάλη παιδική χαρά και να είναι στο έλεος του θεού και να είναι όλα μέσα στην βρώμα και να μην γίνεται τίποτα! δεν ζητάμε τίποτα παράλογο κύριε Κουλούκη παρά μόνο να έχουμε έναν χώρο μια παιδική χαρά πεντακάθαρη για τα παιδιά μας να παίζουν και όχι μια παιδική χαρά εστία μικροβίων και σκουπιδιών!!! αν κάποιο παιδάκι χτυπήσει εκεί στο τσιμέντο να ξέρετε πως δεν θα μείνετε έτσι από την στιγμή που τα έχουμε συζητήσει και έχω καταθέσει υπόμνημα... δεν γίνεται ακόμα και πιο μικρή παιδική χαρά στο ταμπάκικο να έχει φτιαχτεί να έχει εξελιχτεί και η δική μας να είναι έτσι...
Παιδιά ,ανίψια μικρά δεν έχετε????? κάντε κάτι... σας ευχαριστώ
με εκτίμηση 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
































ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ : Κοντεύει να τελειώσει η θητεία της δημοτικής αρχής του κ. Τζανή και αντιδήμαρχοι του μαζί με τον ίδιο δεν έχουν κατανοήσει ότι οι δημότες δεν τους ψήφισαν για να παίρνουν μόνο τον παχυλό μισθό που τους παρέχουν οι θέσεις του δημάρχου και του αντιδήμαρχου...


 
Top