A for Athens team (Παναγιωτοπούλου Μαρίνα, Παπανικολάου Γιάννης, Σίνης Στέφανος- φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), μετά από 6 δημιουργικούς μήνες προετοιμασίας παρουσίασε το... 

καινοτομικό της concept στον ελληνικό τελικό του διαγωνισμού Μάρκετινγκ L’Oreal Brandstorm 2013 και κέρδισε το εισιτήριο για τον παγκόσμιο τελικό Παρίσι!

Λίγες μέρες αργότερα η ομάδα έφερε τη χώρα μας στην πρώτη θέση παγκοσμίως, κερδίζοντας με τη φωτογραφία που βλέπετε, το βραβείο People’s Choice Award του διαγωνισμού μαζέυοντας περισσότερα από 19.500 like στο facebook μόλις σε 4 ημέρες! Σημείωνουμε ότι διαγωνίστηκε απέντατι σε 32 χώρες από όλο τον κόσμο, με πολλάπλάσιο πληθυσμό και διείσδυση facebook από την Ελλάδα. 
Κι όμως τα κατάφεραν! 

Επόμενος στόχος της ομάδας, είναι η κατάκτηση μιας μεγάλης διάκρισης και στο Παρίσι, όπου θα δεξαχθεί η τελική φάση του παγκόσμιου διαγωνισμού. Εκεί οι εθνικοί νικητές 45 χωρών θα διαγωνιστούν για το καλύτερο concept προιόντος και το καλύτερο επικοινωνιακό πλάνο.


 
Top