Να κυματίσει η τουρκική σημαία απαιτούν οι επενδυτές της γείτονος για τις μαρίνες του Φλοίσβου, της Ζέας, της Κέρκυρας, της Λευκάδας, της Καλαμάτας και της Μυτιλήνης, ενώ πολύ σύντομα δεν αποκλείεται η ημισέληνος και το αστέρι των Τούρκων να «σηκωθούν» και στον Αστέρα Βουλιαγμένης.

Ο Φερίτ Σαχένκ, ο τέταρτος πλουσιότερος άνθρωπος στην Τουρκία με προσωπική περιουσία πάνω από 2,6 δισ. δολάρια, ως μεγαλομέτοχος στις μαρίνες του Φλοίσβου, της Ζέας, της Κέρκυρας, της Λευκάδας και της Καλαμάτας θεωρεί πολύ φυσικό να τις μετατρέψει σε τουρκολίμανα, με την ελληνική κυβέρνηση χαρακτηριστικά απούσα!

Την ίδια ώρα η D-Marine Investments Holding B.V., θυγατρική του πανίσχυρου τουρκικού ομίλου Dogus, που ήδη κατέχει το 51% των μετοχών της ελληνικής εταιρίας MedMarinas του ομίλου Κυριακούλη και το 50% της μαρίνας του Φλοίσβου, είναι μεταξύ των «13» που πέρασαν στη β’ φάση για τη διεκδίκηση του τουριστικού συγκροτήματος Αστέρας στον Λαιμό Βουλιαγμένης.

Δεδομένου ότι από τον περασμένο Μάιο η τουρκική Setur, μέλος του τουρκικού ομίλου Koc Group, από κοινού με την εταιρία Folli-Follie Group του Δημήτρη Κουτσολιούτσου ανέλαβε τη διαχείριση του λιμένα Λέσβου, η τουρκική σημαία με την ημισέληνο ενδεχομένως να κυματίσει και στη Μυτιλήνη.

Και το νεοοθωμανικό όραμα της Τουρκίας να επιβληθεί ως ηγέτιδα δύναμη στην ευρύτερη περιοχή, εκμεταλλευόμενη τη μειονεκτική οικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει η Ελλάδα, δεν σταματά εδώ. Σημειώνεται ότι μεγάλο ενδιαφέρον για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών έχει εκδηλωθεί από τους Τούρκους και για τη μαρίνα πολυτελείας της Μυκόνου, την οποία το ΤΑΙΠΕΔ έχει επίσης βγάλει προς πώληση.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την πώληση της μαρίνας του Αλίμου, πακέτο με τα τουριστικά αγκυροβόλια του Πόρου, της Υδρας, της Επιδαύρου και των Μεθάνων.

Με το δεύτερο πακέτο ακολουθεί η μαρίνα Γλυφάδας, που πλαισιώνεται από εκείνες της Σερίφου, της Πάρου, της Νάξου και της Ανδρου. Με το τρίτο πακέτο, που αφορά την Κρήτη, οι μαρίνες του Ρεθύμνου και του Αγίου Νικολάου, με το τέταρτο πακέτο των Δωδεκανήσων, το Μανδράκι της Ρόδου και της Κω, με το πέμπτο πακέτο μαρίνες σε Ζάκυνθο και Κατάκολο, με το έκτο της Πάτρας κ.λπ. Εξαιρούνται από τα πακέτα οι μαρίνες της Μυκόνου και Αργοστολίου, οι οποίες προορίζονται να μετατραπούν σε πολυτελείς μαρίνες για τη φιλοξενία mega - yachts.

Δυστυχώς, το ενδιαφέρον των Ελλήνων επενδυτών για «φιλέτα» και λιγότερο «φιλέτα» είναι περιορισμένο. Απλώς περιορίζονται σε κάποιο συμπληρωματικό ρόλο σε περιφερειακά λιμάνια και μαρίνες.


http://www.pireasnews.gr
 
Top