Την Δευτέρα θα πραγματοποιηθεί τελικά η συνεδρίαση του Δ.Σ του Κ.Ε.Κ , μετά την επιστολή - αίτημα που έστειλα . Ωστόσο επισημαίνω : 
1. Ακόμα δεν μου έχουν δοθεί τα καθολικά αναλυτικά της Επιχείρησης ,αν και ο λογιστής της μου έστειλε επιστολή ,στην οποία μου ανέφερε ,ότι θα μου τα δώσει , μόλις ... πάρει εντολή από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο ! Επίσης , δεν μου δόθηκαν το Προσύμφωνο και το Συμφωνητικό με το οποίο χωρίς απόφαση του Δ.Σ νοικιάστηκαν οι αίθουσες του Κ.Ε.Κ σε Ιδιωτικό Κ.Ε.Κ , κόντρα στην απόφαση ακόμα και του Δημοτικού Συμβουλίου !! 
2. Δεν έχω πάρει καμμία εισήγηση για το πρόγραμμα βιωσιμότητας της Επιχείρησης , μετά τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου . 
3. Δεν υπάρχει καμμια απάντηση απέναντι στο αίτημά μου για παραίτηση του Διευθύνοντα Συμβούλου και μάλιστα με βαρύτατες κατηγορίες . 
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα . 
ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΑΡΑΓΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΠΑΛΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ TRANSEDENCE IKE ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ ? ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΩ : ΑΛΗΘΕΥΕΙ ? 
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ,ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΦΥΛΑΚΗ...
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ....

 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΖΟΥΠΗΣ
 
Top