Συνεχίζονται οι επισκέψεις της Βουλευτού Ευγενίας (Τζένης) Βαμβακά της Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ σε Ειδικά Σχολεία. 1Ο Εδικό Δημοτικό – Νηπιαγωγείο Κορυδαλλού και ΕΕΕΕΚ Αγ. Δημητρίου στο Μπραχάμι.Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και το Ειδικό Νηπιαγωγείο Κορυδαλλού επισκέφτηκε η κα Τζένη Βαμβακά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και συνομίλησε με τον διευθυντή του Ειδικού Δημοτικού σχολείου κ. Η. Παληό, το εκπαιδευτικό προσωπικό, το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό του σχολείου καθώς και τους νηπιαγωγούς του διθέσιου ειδικού νηπιαγωγείου Κορυδαλλού.
Η κυρία Βαμβακά ενημερώθηκε για το έργο του σχολείου, τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και τα προγράμματα ανταλλαγών με άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον κύριο Παληό, στην ανάγκη εξεύρεσης λύσης στο κτηριακό πρόβλημα που ταλανίζει το σχολείο αφού στεγάζεται από το 2006 σε κοντέινερ.
Η βουλευτής ενημερώθηκε από την αναπληρώτρια διευθύντρια του ειδικού νηπιαγωγείου για την ανάγκη ύπαρξης μόνιμου προσωπικού αφού τόσο η ίδια όσο και η συνάδελφός της είναι αναπληρώτριες, γεγονός που καθιστά δυσχερή τη λειτουργία του ειδικού νηπιαγωγείου κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και μέχρι να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις των αναπληρωτών.
Η κυρία Βαμβακά, αφού εξήρε το έργο των εκπαιδευτικών «που αποτελούν την καρδιά των δύο ειδικών σχολείων και κάτω από αντίξοες συνθήκες προσφέρουν σημαντικό έργο», τόνισε ότι θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε «να εξευρεθεί λύση στο κτηριακό πρόβλημα με την ανέγερση νέου διδακτηρίου».
Το Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αγίου Δημητρίου (ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου) επισκέφτηκε η κα Τζένη Βαμβακά Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ και συνομίλησε με τον διευθυντή του ΕΕΕΕΚ κ. Σπ. Κονταράκη, το εκπαιδευτικό προσωπικό, το ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό του σχολείου.
Η κυρία Βαμβακά ενημερώθηκε για το έργο του σχολείου και ξεναγήθηκε στους χώρους των εργαστηρίων και μάθησης.
Στην συζήτηση που ακολούθησε, επισημάνθηκαν από την πλευρά των εργαζομένων μια σειρά σοβαρών θεμάτων:
α) Έλλειψη οργανικών θέσεων αφού από τους 70 εργαζόμενους μόνο οι 15 έχουν οργανική θέση.
β) Φοιτούν μαθητές και μαθήτριες με πολύ σοβαρά προβλήματα για τους οποίους πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα αφού είναι αδύνατον να ενταχθούν στα υπάρχοντα εργαστήρια.
γ) Τα διαφορετικά ωράρια μεταξύ ομοιόβαθμων εκπαιδευτικών και η έλλειψη ιεραρχικής εξέλιξης του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού.
Στα πλαίσια της συνάντησης, συζητήθηκε και η παράγραφος 5 του άρθρου 39 του σχεδίου νόμου για την μετατροπή των ΣΜΕΑΕ σε κέντρα υποστήριξης της ειδικής αγωγή. Η κυρία Βαμβακά τόνισε «ότι οι ρυθμίσεις αυτές είναι πρόχειρες και ανεφάρμοστες, στερούν προσωπικό από τις ΣΜΕΑΕ, απομονώνουν περαιτέρω το ΚΕΔΔΥ (έως κατάργησης τους) και δεν προσφέρουν τίποτα στην Ειδική Αγωγή ούτε στην Γενική Εκπαίδευση πέρα από το να μεγεθυνθούν τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα αντί να τα λύνουν.
Από ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ