Άρθρο για τη στάση των πλούσιων Ελλήνων απέναντι στην κρίση δημοσιεύει το εβδομαδιαίο περιοδικό Spiegel. Το γερμανικό περιοδικό επισημαίνει ότι «οι πλούσιοι Έλληνες παρακολουθούν χαλαροί την κρίση στη χώρα τους. (…) Η αλληλεγγύη προς τα κατώτερα στρώματα του 20% δεν απασχολεί την ελίτ».
Όπως παρατηρεί το Spiegel, «η Ελλάδα αγωνιά και πάλι για την εκταμίευση της επόμενης δόσης των 31,5 δισ. ευρώ. (..) Την ίδια ώρα, στην Αθήνα κυκλοφορούν λίστες με ονόματα, πίσω από τα οποία κρύβονται αδιανόητα ποσά. Πρόκειται για πολιτικούς, ηθοποιούς και επιχειρηματίες, που φέρονται να διαθέτουν λογαριασμούς σε υποκατάστημα της τράπεζας HSBC στη Γενεύη. Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, μέχρι και 170 δισ. ευρώ ελληνικών καταθέσεων υπάρχουν στην Ελβετία».
Το περιοδικό προσθέτει ότι «η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποκάλυψε πρόσφατα μόνο για τους έλληνες εφοπλιστές 37 είδη φορολογικής αμνηστίας και απορώντας απέστειλε επιστολή στην ελληνική κυβέρνηση. Το 20% των θαλάσσιων μεταφορών γίνεται από έλληνες εφοπλιστές, κατά κύριο λόγο ωστόσο υπό ξένη σημαία. Η συμβολή του μεγαλύτερου παγκοσμίως εμπορικού στόλου στο ελληνικό ΑΕΠ είναι ελάχιστη, αφού τα κέρδη από τη ναυτιλία δεν φορολογούνται. Ακόμα και για επιχειρηματικούς τομείς, που δεν έχουν καμία σχέση με τη ναυτιλία, οι εφοπλιστές απαλλάσσονται των φόρων», επισημαίνει το Spiegel.
(Αναδημοσίευση από www.imerisia.gr)
Όπως παρατηρεί το Spiegel, «η Ελλάδα αγωνιά και πάλι για την εκταμίευση της επόμενης δόσης των 31,5 δισ. ευρώ. (..) Την ίδια ώρα, στην Αθήνα κυκλοφορούν λίστες με ονόματα, πίσω από τα οποία κρύβονται αδιανόητα ποσά. Πρόκειται για πολιτικούς, ηθοποιούς και επιχειρηματίες, που φέρονται να διαθέτουν λογαριασμούς σε υποκατάστημα της τράπεζας HSBC στη Γενεύη. Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, μέχρι και 170 δισ. ευρώ ελληνικών καταθέσεων υπάρχουν στην Ελβετία».
Το περιοδικό προσθέτει ότι «η Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποκάλυψε πρόσφατα μόνο για τους έλληνες εφοπλιστές 37 είδη φορολογικής αμνηστίας και απορώντας απέστειλε επιστολή στην ελληνική κυβέρνηση. Το 20% των θαλάσσιων μεταφορών γίνεται από έλληνες εφοπλιστές, κατά κύριο λόγο ωστόσο υπό ξένη σημαία. Η συμβολή του μεγαλύτερου παγκοσμίως εμπορικού στόλου στο ελληνικό ΑΕΠ είναι ελάχιστη, αφού τα κέρδη από τη ναυτιλία δεν φορολογούνται. Ακόμα και για επιχειρηματικούς τομείς, που δεν έχουν καμία σχέση με τη ναυτιλία, οι εφοπλιστές απαλλάσσονται των φόρων», επισημαίνει το Spiegel.
(Αναδημοσίευση από www.imerisia.gr)