Μετά τα «όχι» του Οδυσσέα Βουδούρη και του Πάρι Μουτσινά, ο Φώτης Κουβέλης απέκτησε άλλο ένα εσωκομματικό ζήτημα που ακούσει στο όνομα Γιάννης Πανούσης.
Ο γνωστός καθηγητής εγκληματολογίας έλαμψε διά της απουσίας του από την ψηφοφορία για τον κρατικό προϋπολογισμό.
Σημειώνεται ότι το όνομα του κ. Πανούση έχει ακουστεί ακόμα και για υπουργοποίηση.
Σημειώνεται ότι ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ είχε αναρτήσει μία μάλλον προφητική δήλωση την Παρασκευή στο προφίλ του στο Facebook.
Αναλυτικά έγραψε:
«ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ (και ψευδαισθήσεις;)
-Προφανώς η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ (όλων και για όλα) πρέπει να προστατεύεται από την Πολιτεία και να γίνεται σεβαστή από την κοινωνία.
-Προφανώς η ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ δεσμεύει τους ανθρώπους που θεραπεύουν ένα γνωστικό αντικείμενο γι’αυτό και δεν πρέπει να αναμιγνύονται επιστημονικά θεμελιωμένες γνώσεις με συγκυριακές πολιτικοκοινωνικές γνώμες.
-Προφανώς η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ παραμένει μια προσωπική εσωτερική στάθμιση και εκτίμηση (με βάση κώδικες αξιών) και πολύ λίγο επηρεάζονται από εξωγενείς παράγοντες.
-Προφανώς ο καθένας μπορεί να (κατα)κρίνει τη ΓΝΩΜΗ, τη ΓΝΩΣΗ και την ΑΠΟΦΑΣΗ κάποιου.
Προσοχή όμως. Αν πάντες βλέπουν τους άπαντες ως ύποπτους, ένοχους ή εχθρούς και τους ίδιους ως αθώους, πολύ δύσκολα θα κρατήσουμε την κοινωνική συνοχή μας.
Υ.Γ Άλλο διαφωνίες πολιτών στην Πνύκα κι άλλο χιλιάδες αυτόκλητοι εισαγγελείς στα Media».
Β.Β.
Πηγή: newpost.gr
Ο γνωστός καθηγητής εγκληματολογίας έλαμψε διά της απουσίας του από την ψηφοφορία για τον κρατικό προϋπολογισμό.
Σημειώνεται ότι το όνομα του κ. Πανούση έχει ακουστεί ακόμα και για υπουργοποίηση.
Σημειώνεται ότι ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ είχε αναρτήσει μία μάλλον προφητική δήλωση την Παρασκευή στο προφίλ του στο Facebook.
Αναλυτικά έγραψε:
«ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ (και ψευδαισθήσεις;)
-Προφανώς η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ (όλων και για όλα) πρέπει να προστατεύεται από την Πολιτεία και να γίνεται σεβαστή από την κοινωνία.
-Προφανώς η ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ δεσμεύει τους ανθρώπους που θεραπεύουν ένα γνωστικό αντικείμενο γι’αυτό και δεν πρέπει να αναμιγνύονται επιστημονικά θεμελιωμένες γνώσεις με συγκυριακές πολιτικοκοινωνικές γνώμες.
-Προφανώς η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ παραμένει μια προσωπική εσωτερική στάθμιση και εκτίμηση (με βάση κώδικες αξιών) και πολύ λίγο επηρεάζονται από εξωγενείς παράγοντες.
-Προφανώς ο καθένας μπορεί να (κατα)κρίνει τη ΓΝΩΜΗ, τη ΓΝΩΣΗ και την ΑΠΟΦΑΣΗ κάποιου.
Προσοχή όμως. Αν πάντες βλέπουν τους άπαντες ως ύποπτους, ένοχους ή εχθρούς και τους ίδιους ως αθώους, πολύ δύσκολα θα κρατήσουμε την κοινωνική συνοχή μας.
Υ.Γ Άλλο διαφωνίες πολιτών στην Πνύκα κι άλλο χιλιάδες αυτόκλητοι εισαγγελείς στα Media».
Β.Β.
Πηγή: newpost.gr