Θύμα ενός από τα πιο γνωστά chain mails, έπεσαν οι δημοσιογράφοι του site aixmi.gr (του διευθυντή του Mega κ.Παναγιωτόπουλου). Παρά το γεγονός, ότι η απάτη είναι πασίγνωστη σε...
όλο το διαδίκτυο, η ιστοσελίδα έπεσε θύμα της (εμ, άλλο η τηλεόραση, άλλο το ιντερνετ!). Δείτε σύμφωνα με το taxalia.blogspot.com, πώς την πάτησε το site:
Η απάτη είναι πασίγνωστη: Το 2007, ένας μαϊμού ανάπηρος στο Μαρόκο, αφού τελείωσε με τη ζητιανά, σηκώθηκε από το αναπηρικό καροτσάκι, επιβιβάστηκε στη ...Mercedes του κι έγινε ...chain mail.
Τα επόμενα χρόνια, οι "πιασάρικες" εικόνες, κάνουν το γύρο του διαδικτύου, σε όλες της χώρες του κόσμου, σε κάθε χώρα ως τοπική είδηση.
Μπορείτε να τις βρείτε σε χιλιάδες sites, όλου του κόσμου.
Στην Ελλάδα, τον Μαροκινό, εμφάνισαν το 2008, ως ...Θεσσαλονικιό.
Το θέμα κέρδισε μια θέση στο περίφημο τμήμα απάτης του taxalia και το γράψαμε αρκετές φορές, π.χ. εδώ:
Νέο chain e-mail, με το "Θαύμα στη Θεσσαλονίκη, ανάπηρος περπάτησε"
Χθες, ήταν η σειρά του aixmi.gr, να πέσει θύμα των πλακατζήδων του διαδικτύου....
http://www.aixmi.gr/index.php/theosanaphrosmercedes/
Μάλιστα, το site, ειρωνεύεται τον "αδούλωτο Ελληνάρα" και την "εθνική μας νοοτροπία".
Μπόυμεραγκ....ο καθρέπτης του συντάκτη απεικονίζει ποιός είναι ο ...Ελληνάρας...
Μάλιστα, το site, ειρωνεύεται τον "αδούλωτο Ελληνάρα" και την "εθνική μας νοοτροπία".
Μπόυμεραγκ....ο καθρέπτης του συντάκτη απεικονίζει ποιός είναι ο ...Ελληνάρας...
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:
Πριν γράψεις κάτι εντυπωσιακό και "πιασάρικο" στο ιντερνετ, πέρνα μια βόλτα από τη μόνιμηστήλη
που συγκεντρώνει όλες τις απάτες του ελληνικού διαδικτύου, εδώ και χρόνια: