ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Νικόλαου Νικολόπουλου του Ιωάννη και της Αφροδίτης, βουλευτή Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας και τέως Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλιση και Πρόνοιας, κατοίκου Πατρών (Μιαούλη αρ. 48)

ΠΡΟΣ

Την Νέα Δημοκρατία, (Λ.Συγγρού αρ. 340), νόμιμα εκπροσωπούμενη

ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

.-.-.-.-.-.-.-.

Έχοντας τεθεί εκτός της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος από την 3-8-2012 και ενώ αναμένω την σύγκληση της επιτροπής δεοντολογίας του το οποίο θα αποφασίσει σχετικά με την διαγραφή μου, ακούω από παντού, ότι υπάρχει ειλημμένη απόφαση του Προέδρου του Κόμματος κ. Αντώνη Σαμαρά, για την διαγραφή μου από την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας. Την παράταξη που εδώ και χρόνια υπηρέτησα και συνεχίζω να υπηρετώ.

Επειδή δεν γνωρίζω ποια άρθρα του καταστατικού της παράταξης έχω παραβεί, έτσι ώστε αφενός να έχω ήδη τεθεί εκτός παρατάξεως, αφετέρου να υπάρχει επ' απειλούμενη διαγραφή μου.

Επειδή παρά την σοβαρότητα του θέματος και τις ανυπόστατες φημολογίες, που ακούγονται για το άτομό μου, έως σήμερα δεν έχει συνεδριάσει η άνω επιτροπή δεοντολογίας.

Παρακαλώ να μου γνωστοποιήστε τα άρθρα του καταστατικού που έχω παραβεί και να με ενημερώσετε εάν έχω ήδη διαγραφεί και δεν το γνωρίζω. Φαντάζομαι ότι η πίστη στις δεσμεύσεις και η προσφορά στους συμπολίτες μας, όπως και η εκφορά γνώμης δεν απαγορεύεται από κανένα καταστατικό παρατάξεως. Τέλος επισυνάπτω σχετική επιστολή μου προς τον Πρόεδρο της παρατάξεως κ. Αντώνη Σαμαρά καθώς επίσης και την από 6-8-2012 επιστολή μου προς τους 21 Συναδέλφους που εν δυνάμει θα αποτελέσουν βάσει του άρθρου 21 του Κανονισμού Λειτουργίας, την Επιτροπή Δεοντολογίας του κόμματος.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής, παραγγέλλεται να επιδώσει νομίμως την παρούσα, προς αυτόν που απευθύνεται, προς γνώσιν του και για τις νόμιμες συνέπειες, συγκοινοποιώντας με την παρούσα, επιστολής προς τον κ. Αντώνη Σαμαρά καθώς επίσης και την από 6-8-2012 επιστολή προς τα μέλη της Επιτροπής Δεοντολογίας του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας.

Πάτρα, 9 Αυγούστου 2012

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

ΚΩΣΤΑΣ ΧΡ.ΚΡΕΜΜΥΔΑΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
 
Top