ΒΙΝΤΕΟ – Καρκινοπαθής στον ΣΚΑΪ: Φώφη, και το γέλιο σου ψεύτικο είναι
Για την δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζει μίλησε στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον ΣΚΑΪ ένας καρκινοπαθής συμπολίτης μας.
Όπως είπε χαρακτηριστικά του βγάζουν σε πλειστηριασμό το σπίτι και παρότι απευθύνθηκε με έγγραφα στην Φώφη Γεννηματά, εκείνη του έστειλε ένα χαρτί γεμάτο νούμερα ως απάντηση.
«Μου βγάλανε σε πλειστηριασμό το σπίτι. Εγώ δεν θέλω να με λυπηθεί κανένας, δεν είμαι για λύπηση, είμαι ένα ζωντανό άτομο και θέλω να παραμείνω ζωντανό. Γνωρίζω τι έχω και ξέρω τι τέλος θα έχω. Θέλω να πεθάνω ανθρώπινα. Αυτά που σας λεω τα έστειλα στην κ.Τζάκρη και με υπόμνημα στην κ.Γεννηματά που ξέρει και καταλαβαίνει τι γλύκα έχει η ζωή. Μου έστειλε όλο νούμερα. Φώφη, και το γέλιο σου ψεύτικο είναι. Κοιτάξτε τον λαό. Κοιτάξτε τη φτώχεια.»
πηγη
 
Top