Εδώ θα δούμε πώς πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις νέες αλλαγές του Facebook σε επίπεδο στρατηγικής.
1) Καταρχάς δεν ανησυχούμε και δεν θορυβούμαστε. Η μετάβαση δεν θα γίνει πριν το τέλος Μαρτίου οπότε έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεση μας να δούμε τις λεπτομέρειες.
2) Δεν κάνουμε τη μετάβαση αμέσως. Σίγουρα θα γίνουν μικροαλλαγές από την υπηρεσία οπότε καλό είναι να είμαστε υπομονετικοί. Περιμένουμε δηλαδή μέχρι τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου μέχρι να περάσουμε στο Timeline.
3) Επιλέγουμε την εικόνα που θα χρησιμοποιήσουμε για εξώφυλλο.
4) Δεδομένου ότι κάποια posts θα μπορούν να πάρουν πολύ περισσότερο βάρος και να μείνουν στην κορυφή μέχρι και επτά ημέρες, αναπροσαρμόζουμε τον τρόπο που κάνουμε δημοσιεύσεις. Εξετάζουμε τι θέλουμε να τονίσουμε και να προβάλουμε κάθε εβδομάδα στη Facebook Page μας.
5) Αναζητούμε περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο. Η “οπτική” στροφή που κάνει το Facebook με το Timeline κάνει απαραίτητη τη χρήση/δημοσίευση πολύ περισσότερων φωτογραφιών και βίντεο απ’ ό,τι πριν.
6) Φροντίζουμε να τονίσουμε όσο γίνεται περισσότερο τα tabs/apps μας ενδιαφέρουν. Καλό είναι να έχουμε και τα σχετικά εικονίδια αν αυτό είναι δυνατόν.
7) Ξαναγράφουμε/προσαρμόζουμε την ‘ταυτότητα’ της σελίδας μας για το νέο About.
8) Αν το brand μας μπορεί να το αξιοποιήσει ως λειτουργία, αναζητούμε εικόνες ώστε να μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε στα Milestones.
ΠΗΓΗ: socialmediacoach