Όλο και περισσότεροι οικονομολόγοι από όλο τον κόσμο αρχίζουν να εκφράζουν ανοιχτά τις ανησυχίες τους για την εφαρμογή και κυρίως την αποτελεσματικότητα του δεύτερου Μνημονίου, ενόψει της εκταμίευσης μέρους από το δεύτερο πακέτο διάσωσης της Ελλάδας.
Τα μέτρα του Μνημονίου 2 αποτελούν στην ουσία....
Τώρα έρχεται και ο Γερμανός οικονομολόγος Λίντερ Γκέργκεν να επισημάνει ότι ούτε το δεύτερο πακέτο βοήθειας θα σταθεί αρκετό για τις ανάγκες της Ελλάδας. Όπως σημειώνει στην εφημερίδα «Welt» ο γνωστός οικονομολόγος, το κεντρικό πρόβλημα δεν είναι πλέον η Ελλάδα, αλλά η Ιταλία, η οποία επίσης αντιμετωπίζει την ίδια κρίση.
Σημειώνει μάλιστα ότι οι δηλώσεις των Γερμανών αξιωματούχων ότι μία χρεοκοπία της Ελλάδας «κοστίζει» πιο ακριβά από το πακέτο βοήθειας δεν είναι ακριβείς, καθώς οι ευρωπαϊκές τράπεζες και οι μεγάλοι επενδυτικοί οίκοι έχουν «ξεφορτωθεί» τα τοξικά ελληνικά ομόλογα από το 2011.
Σημειώνει μάλιστα ότι οι Έλληνες είναι «αρκετά έξυπνοι, δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν το ευρώ», ενώ τονίζει ότι τα νέα μέτρα λιτότητας δεν θα μπορέσουν να βγάλουν τη χώρα από το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει.
Δηλώσεις Σόιμπλε
Την ίδια στιγμή, οι δανειστές φαίνεται πως αποφάσισαν να «οχυρώσουν» το ευρώ, προκειμένου να το θωρακίσουν από μία πιθανή «κατάρρευση» χώρας του ευρωπαϊκού Νότου.
«Εντός του Μαρτίου θα ληφθεί η απόφαση για ενίσχυση του ‘‘τείχους προστασίας’’ για την αποτροπή της μετάδοσης της ελληνικής κρίσης» δηλώνει ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, διευκρινίζοντας ότι η απόφαση δεν θα ληφθεί απαραίτητα κατά την ευρωπαϊκή Σύνοδο Κορυφής στις 1 και 2 Μαρτίου.
«Ο Μάρτιος αρχίζει την 1η και τελειώνει την 31η. Ανάμεσα στην 1η και την 31η Μαρτίου θα εξετάσουμε εάν το εύρος του μηχανισμού σταθερότητας επαρκεί με δεδομένα τα τελευταία γεγονότα», δηλώνει χαρακτηριστικά.
Τάχθηκε επίσης εκ νέου κατά της απεριόριστης ρευστότητας του τείχους και της ενίσχυσης της κοπής χρήματος από την ΕΚΤ.
«Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία»
Με το σύνθημα «Δώστε στην Ελλάδα μία ευκαιρία» ομάδα κορυφαίων Ελλήνων επιχειρηματιών άρχισε διεθνή καμπάνια με σκοπό να βελτιωθεί η εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό.
Στη διεθνή εκστρατεία συμμετέχουν, από πλευράς Συνδέσμων, ο ΣΕΤΕ, ο ΣΕΒ και τα μέλη τους, αλλά και μεμονωμένες επιχειρήσεις, όπως, ενδεικτικά οι: Aegean Airlines, ΟΤΕ, Cosmote, Costa Navarino, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank, S&B, Ελληνικά Πετρέλαια, Coca Cola 3Ε, Φουρλής, Ελλάκτωρ, Γιώτης, J&B, Τιτάν, Γιώτης, Υφαντής, ΕΛΒΑΛ, και άλλες.
Από: epikaira.gr