Γράφει η Λίλιαν Αργυρίου, αναγνώστρια
(από το : Κουρδιστό Πορτοκάλι)
Ο έγκλειστος στις φυλακές των Σκοπίων Μάκης Ψωμιάδης, προσεβλήθη από την ταύτιση της προσωπικότητάς του με τον «Αγαπούλα» της...
τηλεοπτικής διαφήμισης της εταιρείας Wind. Ακόμη και ο Μάκαρος δεν άντεξε να βλέπει τον «εαυτό» του σ’ αυτό το διαφημιστικό τσουνάμι πλύσης εγκεφάλου του χρεοκοπημένου Έλληνα πολίτη.

Το πρότυπο της συγκεκριμένης διαφήμισης είναι ο μάτσο Ελληνάρας, ο Νονός, ο φοροφυγάς, ο Αλογάκιας, ο κομπιναδόρος, ο μάγκας ο αούα, ο πολλά βαρύς.

Είναι ότι πρέπει για την εξαθλιωμένη χώρα η οποία στερείται πνευματικής διαύγειας και αξιακών αντανακλαστικών.

Έτσι ένα πρότυπο του υποκόσμου προβάλλεται σαν πρότυπο επιβίωσης , παράδειγμα προς μίμηση και κανείς βαρύγδουπος καθηγητής απ’ αυτούς που μας πλακώνουν καθημερινά στις αναλύσεις μέσω τηλεπαραθύρων δεν βγαίνει να φωνάξει «τι κάνετε ρε πούστηδες; Που οδηγείτε το λαό μας;»

Κανείς αντιμνημονιακός πολιτικός, δεν μπορεί να δει τα αυτονόητα σ’ αυτή την διαφήμιση του υποκόσμου και της ρεμούλας;

Τι να περιμένουμε για τη συνέχεια;

-Μήπως τη συμμορία των Αλβανών με τα Καλάσνικοφ, ως πρότυπα επιβίωσης;

Φυσικά το σχόλιό μου δεν αφορά τον ταλαντούχο ηθοποιό. Αυτός πληρώθηκε για να υποδυθεί ένα ρόλο και το έκανε όσο καλύτερα μπορούσε.

Το ίδιο θα πω και για τον ηθοποιό –«Ομορφάντρα» της Cosmote.

Ταλαντούχοι καλλιτέχνες, πληρώθηκαν, έπαιξαν.

(Και ο Τραβόλτα έπαιζε σε σκουπίδια ώσπου τον ανακάλυψε ο Ταραντίνο.)

Ο «Ομορφάντρας» της Cosmote, παραπαίμπει σε παρακμιακή σεξιστική φιγούρα, στα όρια του παιδέρα, με τις εμετικές ατάκες-«έμπνευση» του διαφημιστή.

Το πιο χυδαίο στις συγκεκριμένες διαφημίσεις είναι η παθητικότητα της κοινωνίας στη κατανάλωση των συγκεκριμένων προτύπων.

Αυτή η παθητικότητα εξηγεί σε μεγάλο βαθμό και την κατάντια της κοινωνίας η οποία δέχεται δίχως αντίδραση το ένα χαστούκι μετά το άλλο.

Με τέτοια παθητικότητα απέναντι στην συνδυασμένη επέλαση των σκουπιδιών και του φορομπηχτικού μηχανισμού, είναι λογικό να ενθαρρύνει τους ασελγούς και τα νοσηρά μυαλά να συνεχίζουν τον σκοτεινό, υπόγειο πόλεμο στην γλώσσα και την πολιτισμική μας ιστορία που έχουν μπει εδώ και δεκαετίες στο στόχαστρό τους…
 
Top