Με χαρα ειδα οτι οσοι εχουν αναπηρια δεν θα πληρωσουν το χαρατσι. Ετσι και εγω πηγα στη ΔΕΗ να διαπραγματευτω το λογαριασμο.
Εκει με ρωτησαν τι ειδους αναπηρια εχω. Τους ειπα ειμαι διανοητικα καθυστερημενος. Με κοιταξαν με απορια. Μου ειπαν οτι δεν βλεπουμε τιποτα. Μετα τους εξηγησα. Μα ειναι δυνατον να μην ειμαι? Τοσα χρονια ψηφιζω ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Εβλεπα οτι γινοταν σκανδαλα με εκλεβαν βουλιαξαν το χρηματιστηριο κοσμακης εχασε τα λεφτα του και τους ψηφιζα και ενω το 2000 ο κοσμος εχασε τα λεφτα του απο το πασοκ εγω το ξαναψηφισα!!!!! . Το 2004 ψηφισα ΝΔ και φωναζα τα φυγει το κατεστημενο του πασοκ που μας καταστρεψε!!!! Και ενω ο Λαλιωτης πλουτισε ο Τσοχατζοπουλος εκανε πριγκιπικο γαμο δεν περασαν 5 χρονια και φωναζα να φυγει η ΝΔ γιατι ο χοντρος δεν εκανε τιποτα και ψηφισα ΠΑΣΟΚ.
Τωρα λεω μας καταστρεψαν οι αλητες και τους βριζω αλλα παλι θα τους ξαναψηφισω. (το 40%)αρα δεν ειμαι διανοητικα αναπηρος????
Η ιστορια βεβαια ειναι φανταστικη αλλα δειχνει την ποιοτητα και το φοβερο μυαλο που εχουν οι Ελληνες. Μηπως ολοι οι Ελληνες δεν θα επρεπε να πληρωσουν το χαρατσι?
Αναγνώστης
 
Top