ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΤΖΑΝΗ

Χθες  Σάββατο  19 Νοε 2011 το πρωί,  ήρθα με φίλους από τη Σαλαμίνα για έναν αγώνα στο κλειστό γυμναστήριο. Κάναμε και ένα περίπατο στον μοναδικό δασικό πνεύμονα που έχει απομείνει στο Κερατσίνι, και είναι η πευκόφυτη περιοχή από τον Σκλαβενίτη μέχρι τα Ταμπούρια, κατά μήκος της παλιάς γραμμής του τραμ Περάματος -Κερατσινίου-Πειραιά.
Διαπίστωσα λοιπόν, ότι έχουν κοπεί δύο πεύκα ( βλέπετε στις συνημμένες φωτογραφίες, ότι είναι φρεσκοκομμένα, διότι φαίνονται τα πριονίδια και τα κομμάτια του  φλοιού μαζεμένα στη γωνία).   
Το γεγονός, ότι τα κομμένα δέντρα είναι το ένα δίπλα στο άλλο οδηγούν στο συμπέρασμα, ότι δεν κόπηκαν για ξύλα για το τζάκι, αλλά διότι μάλλον, περιόριζαν τη θέα προς την Ψυτάλλεια ίσως της νέας πολυκατοικίας της οδού Μαρίας Κιουρή 166 ?.
Με το κόψιμο των δύο (2) πεύκων, η παιδική χαρά που βλέπετε στη φωτογραφία δεν θα έχει πλέον σκιά τους καλοκαιρινούς μήνες για να παίζουν τα παιδάκια.

Σε ερώτησή μου στη γειτονιά ποιός έκοψε τα δύο πεύκα, μου απήντησαν το συνεργείο του Δήμου (?).

Οι φίλοι μου γελούσαν για τις φωτογραφίες που τραβούσα με το κινητό και μου έλεγαν ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα, διότι το Κράτος είναι «διαλυμένο» και οι οικολογικές οργανώσεις είναι  οικονομική «μούφα» κ.τ.λ.
Κατόπιν των ανωτέρω και λόγω αρμοδιότητός σας,  παρακαλώ  να διερευνήσετε περαιτέρω το θέμα σε βάθος, ως έχετε υποχρέωση,  να αποδώσετε τυχόν ευθύνες με δημοσίευση στον τοπικό τύπο και ενημερώσή μου παράλληλα, έτσι ώστε να αποδείξω στους φίλους, ότι υπάρχουν και κάποιοι που ενδιαφέρονται.

Ευχαριστώ

Μετά Τιμής
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Top