Η Google προσπαθεί να αναβαθμίσει το περιεχόμενό του YouTube σε κάτι περισσότερο από βίντεο, λανσάροντας 100 νέα κανάλια τα οποία θα περιέχουν δικά του προγράμματα πρώτης προβολής σε συνεργασία με μεγάλες εταιρείες του Hollywood, celebrities αλλά και ενημερωτικά Μέσα.
Με αυτές τις κινήσεις θέτει τα θεμέλια για μία συνδρομητική τηλεόραση,με μία νέα πλατφόρμα ψηφιακών video η οποία θα μπορεί να ανταγωνιστεί την τηλεόραση.
Η Google προχώρησε σε δαπάνες, σύμφωνα με πληροφορίες, που αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσει τις συμφωνίες από τα αρχικά κανάλια.
«Το πρώτο από αυτά τα νέα πρωτότυπα κανάλια θα εμφανιστεί στο YouTube τον επόμενο μήνα και τα υπόλοιπα θα αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους όλον τον επόμενο χρόνο», δήλωσε η Global Head of Content Partnerships του YouTube.
«Θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε Διαδίκτυο-συνδεδεμένη συσκευή, οπουδήποτε στον κόσμο, με όλα τα κοινωνικά χαρακτηριστικά διαδραστικότητας του YouTube».
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες μερικά από τα πρώτα ονόματα που έχουν «κλείσει» είναι αυτά των Madonna, Jay-Z, Ashton Kutcher και Shaquille O'Neal.
Καθημερινά θα προστίθενται περίπου 25 ώρες προγράμματος με τα περισσότερα από αυτά να κάνουν πρεμιέρα μέσα στο 2012. Όπως αναφέρει η Wall Street Journal το ποσό της συμφωνίας ανήλθε στα 100 εκατομμύρια δολάρια.