«Και πάρα πολλοί με ρωτάνε: «μα έχετε την υποστήριξη;». Η απάντηση είναι: πραγματικά, δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου. Είπα ότι είμαι εδώ για να δουλέψω για την πατρίδα μου, για να σώσω αυτή την πατρίδα, να την αλλάξω. Τώρα, είτε με ξαναψηφίσουν, είτε όχι, δεν είναι πραγματικά το πρόβλημά μου. Το πρόβλημά μου είναι να σώσω την Ελλάδα».
Απόσπασμα από την ομιλία του Γ. Παπανδρέου στη Γερμανία

Έχει παρεξηγήσει κάποια πράγματα ο πρωθυπουργός μας: Σωτήρες, χωρίς την βούληση και την υποστήριξη των πολιτών, δεν μπορούν να υπάρξουν σε δημοκρατικά καθεστώτα. Από μεσσιανιστικές αντιλήψεις διακατέχονται μόνο οι δικτάτορες ή άτομα με διαταραγμένη προσωπικότητα. Αντε, κι ο... Ε. Βενιζέλος!


Θεωρούμε ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός δεν είναι ούτε το ένα, ούτε το άλλο και φυσικά ούτε το τρίτο. Απλά κάνει ένα μεγάλο, κολοσσιαίο πολιτικό λάθος, που θα στοιχίσει ακριβά σε ένα ολόκληρο Έθνος. Και το χειρότερο είναι ότι πιστεύει πως μας σώζει...
Δια την μεταφορά Σταύρος Λιλόγλου
 
Top