Χρησιμοποιώντας το μοντέλο cost-per-click (CPC)

Συγκεκριμένα, τους τελευταίους 12 μήνες... το 97% των κερδών της Google που αντιστοιχεί σε $32.2 δισεκατομμύρια, προέρχεται από....
τις διαφημίσεις!

Ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων της η Google το χρωστά στην υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης AdWords.



Με την οποία οι διαφημίσεις εμφανίζονται - κάθε φορά που ο χρήστης κάνει αναζήτηση με κάποια συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Χρησιμοποιώντας το μοντέλο cost-per-click (CPC), οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν το κόστος των όρων αναζήτησης που θα χρησιμοποιούν κάθε φορά και να πληρώνουν μόνο όποτε ένας χρήστης πατάει πάνω στo διαφημιστικό τους σύνδεσμο.

Την πρωτιά φαίνεται να έχει ο τομέας των ασφαλίσεων, με συγκεκριμένους όρους αναζήτησης να κοστίζουν μέχρι και $55 για κάθε κλικ!!
 
Top