(έως και 50%) της βάσης υπολογισμού ανά χιλιόμετρο, με στόχο τα 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Στο ίδιο πλαίσιο, και σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να προβλέπονται, μεταξύ άλλων, εκπτωτικές κάρτες για τους συχνούς χρήστες, αλλά και αναλογική χρέωση με βάση τα διασχιζόμενα χιλιόμετρα.
Επιπλέον, οι ανακοινώσεις θα αφορούν στο θέμα της εξασφάλισης της συνέχισης των έργων για τους επόμενους 8 μήνες, δηλαδή της συνέχισης της χρηματοδότησής τους από τις τράπεζες, στη δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας του Δημοσίου που θα έχει ως “προίκα” τα μελλοντικά έσοδα των διοδίων, καθώς επίσης και στον επανασχεδιασμό της πορείας των έργων αυτών.