Αγαπητά http://neakeratsiniou.blogspot.com, καταρχήν θέλω να σου πω ότι είμαι αναγνώστης σου, από τις πρώτες μέρες σου στην μπλογκόσφαιρα και θεωρώ ότι είσαι ένα από τα 2 το πολύ 3 κατά τεκμήριο έγκυρα blogs που ασχολούνται με το Κερατσίνι και την Δραπετσώνα.
 Επειδή κατά το ήμισυ είμαι «Λάκωνας», άρα εκ φύσεως μου αρέσουν τα λίγα λόγια…, πιστεύω ότι με αδικείς γράφοντας ότι κατηγορώ τους Έλληνες, στο σχόλιο μου περί blogs… http://stamparismata.blogspot.com/2011/03/blogs.html
Νομίζω ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου, πως καταντάει αηδία πια αυτό που γίνεται εσχάτως, ειδικά στο Κερατσίνι… 
Ο καθένας φτιάχνει τέσσερα, πέντε blogs (βαπτίζοντας τα θεματικά), συνήθως ανώνυμα και ικανοποιεί την αυταρέσκεια του, ότι γίνεται παράγοντας και επί της ουσίας υποδαυλίζεται και διακινείται μια ανόητη κόντρα ανάμεσα σε καμιά δεκαριά ανθρώπους, η οποία δεν αντικατοπτρίζει επ' ουδενί το κλίμα που υπάρχει στην κοινωνία. 
Αυτό έγραψα εγώ, αυτό με ενοχλεί και νομίζω ότι είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΟ, να με ενοχλεί και να το γράφω… Εννοείται πως αυτά που αναφέρω για τα blogs, δεν απευθύνονται σε επώνυμα, υπεύθυνα (ακόμα και αντιπολιτεύονται σθεναρά την δημοτική αρχή ιστολόγια. 
Το κείμενο «περί blogs», φυσικά και δεν απευθυνόταν σ’ εσάς…
Όσο για τους άλλους, τίτλους (αντιπρόεδρος, κλπ κλπ), τους εκλαμβάνω χιουμοριστικά, διότι δεν είναι δυνατόν να είμαι και Πάγκαλος και Ρουσόπουλος… Είναι προφανές ότι δεν έχω ούτε το ειδικό βάρος του αντιπροέδρου, ούτε την έμφυτη εξυπνάδα του «θρυλικού εκπροσώπου τύπου»…

Θα προτιμούσα τον ταπεινό τίτλο

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

 
Top