Φίλοι και φίλες,


Είναι καιρός να αντισταθούμε, να φωνάξουμε και να παλέψουμε για μία καλύτερη κοινωνία.  Μπορούμε να μιλήσουμε για μεγάλα σχέδια, για κοινωνίες και για κόσμους πιο δίκαιους και πιο όμορφους.  Θα μας πουν ονειροπαρμένους. Κάθε μεγάλη αλλαγή όμως γίνεται πραγματικότητα ξεκινώντας από κάπου. Γιατί να μην ξεκινήσουμε από την ίδια μας την πόλη;  Έχοντας ως εκκίνηση τα απλά, να καταλήξουμε στα μεγάλα!
Babis Manousiadis 
Είμαι 21 ετών, τριτοετής φοιτητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Εδώ και 3 χρόνια έχω τη τιμή να συμμετέχω ενεργά στη δημοτική κίνηση πολιτών «ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ» Κερατσινίου – Δραπετσώνας και στις δράσεις της για μία καλύτερη πόλη, για ένα καλύτερο περιβάλλον για τους νέους και τις νέες της ηλικίας μου.
Είμαι αποφασισμένος να παλέψω για την πόλη αυτή, να εκπροσωπήσω τους νέους ανθρώπους και τους συνομήλικους μου που έχουν πολλά να πουν και να δώσουν, αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να εκφραστούν και να ακουστούν! Γι αυτό το λόγο αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα για μία θέση στο δημοτικό συμβούλιο του νέου ενιαίου Δήμου Κερατσινίου – Δραπετσώνας στις επερχόμενες εκλογές το Νοέμβριο!
Τον αγώνα αυτό θέλω να τον δώσω με εντιμότητα, με δημοκρατικές διαδικασίες και πάντα με μία πολιτική κουλτούρα, ένα πολιτικό όραμα για μία κοινωνία δίκαιη, αμερόληπτη και ελεύθερη!  Τον αγώνα αυτό θέλω να τον δώσω παρέα με όλους τους πολίτες και ειδικά με τους νέους και τις νέες της πόλης. Να νιώσουν ότι μπορούν να παλέψουν μαζί με το πρόσωπο μου και την παρουσία μου για τα δικαιώματα τους και για τη ζωή τους.
Χωρίς τη στήριξη σας, ο αγώνας αυτός δεν έχει κανένα νόημα!

Σας ευχαριστώ,
Μανουσιάδης Χαράλαμπος (Μπάμπης)
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
«ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ» - ΛΟΥΚΑΣ ΤΖΑΝΗΣ

 
Top