"Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών των αναπήρων (και λογικά και των πολυτέκνων) του ΟΑΣΑ που αφορούν τις διαδρομές με τα ΚΤΕΛ, από εχθές Κυριακή 4 Ιουλίου δεν ισχύουν.
Είμαι κάτοχος κάρτας αναπηρίας και εχθές...
πήγα να ταξιδέψω με ΚΤΕΛ από Άρτα-Αθήνα. Εκεί έμαθα ότι η κάρτα μου δεν ισχύει και εάν θέλω να ταξιδέψω θα πρέπει να αγοράσω ολόκληρο εισιτήριο.
Ρώτησα εκεί λοιπόν γιατί γίνεται αυτό και μου απάντησαν ότι "ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ".....
Κατέβασα το κεφάλι μου, άνοιξα το πορτοφόλι μου, πλήρωσα ολόκληρο εισιτήριο και ξεκίνησα το ταξίδι μου...
Θα ήθελα να ρωτήσω αυτό ισχύει και για τις αστικές συγκοινωνίες και τα τρένα - πλοία???
Και μέχρι πότε θα ισχύει????
Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση....
Παρακαλώ κοιτάξτε το και ενημερώστε το κόσμο.
Που είναι τι κοινωνικό κράτος????"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΜΑΣ: ΤΟ ΠΟΙΟ;;;;



 
Top